Egraf Skrevet 17. november 2015 #21 Skrevet 17. november 2015 Nettopp. Jeg føler jeg vet hva svaret blir, vet jo at han ikke vil gi fra seg friheten når han ikke er forelsket. Men det lille håpet nekter å forsvinne, det virker som at han gir meg fler og fler små hint om at det kan bli oss når vi er sammen. Det er vel for å holde på meg da tenker jeg :/Ja, er ulykkelig nå faktisk. Før var det alltid bra når jeg var med han, men i det siste har jeg vonde tanker selv når jeg er med han.Men burde jeg kontakte han i 21-tiden i kveld for å sjekke? Jeg vet jeg kommer til å gjøre det uansett, så trenger noen tips til noe jeg kan skrive som han kan måtte bruke litt tid på å svare rundt. Kanskje noe angående hjelp til skole?Og hvordan burde jeg evt avlyse onsdag, uten å si noe om at jeg tror han var med noen eller virke bitter.Jeg vil prøve å trekke meg unna og være så kald som mulig, vertfall frem til eksdamensperioden er over. Og se hvordan han reagerer, når jeg ikke er pusete tilbake og kommer løpende for alt han foreslår. Han vil merke at noe er galt, så jeg er spent på reaksjonen.Anonymkode: 396f8...9acNei, du burde ikke kontakte han for å sjekke. Det skjønner du vel selv også. Hva får du egentlig ut av å vite det? Om det viser seg at han ikke er med en annen jente, så er du jo uansett like langt. Hvis du ikke har lyst til å treffe han på onsdag om han har vært med noen andre idag, så kan du jo faktisk spørre han rett ut. "Ligger du med andre jenter? For det er skikkelig turn off for meg. Og forresten, du gir meg veldig miksede signaler, hvor går egentlig dette henn?" Du burde heller ikke gjøre eksperimenter for å sjekke hvordan han reagerer på ting. Hva er vitsen? Du er jo mest sannsynlig ikke i stand til å objektivt tolke resultatet du får uansett. Hvis du egentlig allerede vet hva svaret blir, så skjønner jeg ikke hvorfor du må gjøre ting så vanskelig for deg selv. Du er forelsket i han, men han er ikke forelsket i deg. Og han har hatt over et halvt år på seg. Jeg mener virkelig ikke å være slem her, men du er nødt til å vokse en ryggrad! Du lar han bruke deg, og gir han kontroll over humøret ditt. Det er ikke snilt å gjøre mot seg selv. Hvis du ikke respekterer deg selv, så kommer ingen andre til å gjøre det heller. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #22 Skrevet 17. november 2015 Send melding å spør hva han har gjort i dag? Og om dagen har vært fin?Ja, sikkert greit å gjøre det så enkelt som mulig.Jeg snakket med en venninne om måten han sa at han ikke kunne på tirsdag, uten å si hva han skulle. Og hun sa hun trodde han sa det på den måten for at jeg skulle tro at han var med noen, for at jeg skal bli mindre keen. På en måte kan jeg tro det, men samtidig heller ikke. Det er jo bare helt merkelig. Anonymkode: 396f8...9ac
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #23 Skrevet 17. november 2015 Hva får du egentlig ut av å vite det? Om det viser seg at han ikke er med en annen jente, så er du jo uansett like langt. Hvis du ikke har lyst til å treffe han på onsdag om han har vært med noen andre idag, så kan du jo faktisk spørre han rett ut. "Ligger du med andre jenter? For det er skikkelig turn off for meg. Og forresten, du gir meg veldig miksede signaler, hvor går egentlig dette henn?" Du burde heller ikke gjøre eksperimenter for å sjekke hvordan han reagerer på ting. Hva er vitsen? Du er jo mest sannsynlig ikke i stand til å objektivt tolke resultatet du får uansett. Hvis du egentlig allerede vet hva svaret blir, så skjønner jeg ikke hvorfor du må gjøre ting så vanskelig for deg selv. Du er forelsket i han, men han er ikke forelsket i deg. Og han har hatt over et halvt år på seg. Jeg mener virkelig ikke å være slem her, men du er nødt til å vokse en ryggrad! Du lar han bruke deg, og gir han kontroll over humøret ditt. Det er ikke snilt å gjøre mot seg selv. Hvis du ikke respekterer deg selv, så kommer ingen andre til å gjøre det heller. Da får jeg bekreftet at han har nok respekt for meg til å ikke være med noen dagen før han skal treffe meg. Blir det ikke litt vel mye å skulle spørre om han ligger med andre over melding/chat? Føler det er noe som egner seg best ansikt til ansikt. Anonymkode: 396f8...9ac
Arca Skrevet 17. november 2015 #24 Skrevet 17. november 2015 Det er jo denne situasjonen med han som trigger sjalusien din.Han har deg på gress.Det er han du må kvitte deg med.Da vil trygghet og selvrespekt komme tilbake.
Egraf Skrevet 17. november 2015 #25 Skrevet 17. november 2015 Da får jeg bekreftet at han har nok respekt for meg til å ikke være med noen dagen før han skal treffe meg. Blir det ikke litt vel mye å skulle spørre om han ligger med andre over melding/chat? Føler det er noe som egner seg best ansikt til ansikt. Anonymkode: 396f8...9acMen får du egentlig bekreftet det? Bare fordi han ikke gjør det denne gangen, så betyr det ikke nødvendigvis at han ikke har gjort det før, eller at han ikke kunne gjort det.Mente også at det er noe du bør ta det med han ansikt til ansikt. Kan dere ikke prate sammen om det neste gang du ser han? Skjønner det ikke er kult å legge ut om følelser til noen, men du trenger jo ikke si " jeg er forelsket i deg. Er du forelsket i meg?" heller. Bare spør han om han holder på med andre jenter.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #26 Skrevet 17. november 2015 For i kveld ja, men tiden fremover er jo såklart uvisst. Det er en evig ond sirkel, og jeg er klar over at jeg må kutte dette, det finnes jo ikke sunt.Jo, jeg burde gjøre det. Men jeg har egentlig mest lyst til å avlyse neste gang, og late som jeg har glemt det. og heller ta det evt i neste uke. Anonymkode: 396f8...9ac
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #27 Skrevet 17. november 2015 Skjønner ikke at dere gidder dette spillet. Synse og mene og spekulere. Si det slik det er, og ta responsen for hva den er. Dersom du er ok med at han ikke vil binde seg, så fortsetter du slik du gjør. Men ikke klag. Dersom du ikke er ok med at han ikke vil binde seg, så avslutter du det. Men ikke klag. Man er sin egen lykkes smed. Og uansett hva du tror du klarer å skjule; sjalusi, mistanker osv siver alltid gjennom uansett. Anonymkode: 514d9...45c
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #28 Skrevet 18. november 2015 Hvordan går det? Anonymkode: f849f...294
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå