AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Hei,Skriver litt i desperasjon her, for jeg vet det kan hjelpe litt, om ikke annet. Jeg kan vel si at jeg lider av vinterdepresjon. Så jeg kjenner til alle tegnene, og de har stort sett kommet hvert år på samme tid de siste årene. Noen ganger tar det mer tak enn andre. Spesielt hvis det har "hendt noe", som gjør ting verre. Men nå begynner jeg å bli temmelig lei av å føle meg så svak. Jeg har gått gjennom et brudd nylig. Eller dvs, det har "holdt på" i noen måneder. Dette har tatt veldig på med så mye frem og tilbake. Jeg ønsker å være med ham. Han er usikker. Jeg vet jeg må si nok er nok. Og på en måte har jeg sagt dette, men vi klarer ikke helt holde oss borte. Vi er venner, men jeg vil jo noe mer, og jeg vet jeg aldri får gått videre om jeg ikke avslutter det helt. Men så er det jo dette da, at jeg er redd jeg vil gå helt i kjelleren om jeg ikke har han i livet mitt. Jeg føler meg så svak nå. Jeg er bekymret, og dritt lei også, for å måtte "bygge meg opp" hver eneste høst! Jeg er redd jeg skal bli evig pessimist, for jeg føler aldri det vedvarer noe bra i livet mitt. Jeg vil så gjerne ha det godt! Men nå begynner jeg å kjenne på denne ekle følelsen igjen, hvor ingenting er godt, og alt er i grunn bare trist. Jeg klarer ikke se glede i ting. Hva skal jeg gjøre? Jeg har gått litt til psykolog. Men jeg går privat. Det er veldig dyrt. Jeg har også gått tidligere til kommunale, men der føler jeg et veldig tidspress, og en følelse at man ikke er " syk nok. " Jeg er ikke den som sitter å gråter og er hysterisk. Føles nesten som det er det jeg må være der, for å sette det litt på spissen. Jeg er så innmari redd for å havne "der nede" igjen! Jeg vil ikke! Men jeg føler meg så utrolig ulykkelig til tider.... Noen som kjenner seg igjen i noe av dette? Anonymkode: 70ff2...1ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå