Gå til innhold

Hvor er din beste jeans fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeansene jeg har er så slitt og utvaska, så jeg er på utkikk etter noen nye. Har ikke lyst å kjøpe så dyre bukser, men lurer på hvor din beste jeans er fra? Og hva du betalte for den? :) 

Anonymkode: 14d16...29d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Molly fra Gina Tricot! 299 kr tror jeg :) De er høye i livet og fantastiske på!

Anonymkode: ab389...922

Skrevet

Jeg bruker superflex-buksene fra BIK BOK, og synes de er helt fantastiske! Koster 499,- mener jeg å huske...

Skrevet

Skinny jeans fra Levis rundt 700kr. 

• Liker 1
Skrevet

Enig med superflex Bikbok. Har også et par svarte fra Mango som er fantastiske på, og ikke rører seg i noen retning når det gjelder å strekkes ut!

Anonymkode: dae67...5a9

Skrevet

High waist Hannah fra Cubus, faktisk. Og Molly fra Gina Tricot. 

Anonymkode: 68005...e65

Gjest hockeyfrue
Skrevet

Mine absolutte favorittjeans er Forever Karlie-modellene fra Frame Denim. Prisen ligger på ca 2000 kr, så det blir kanskje i dyreste laget. Topshop har også mye bra jeans, de holder formen godt og de sitter pent på kroppen, i tillegg til å koste rundt 1/4 av hva jeansene fra Frame gjør. 

Skrevet

Jean Paul-buksene passer meg veldig bra!

I tillegg liker jeg Levis og Tommy denim.

Skrevet

Bruker bare Levi's etter mange år med prøving og feiling, betaler fra 800-1300. 

Skrevet

Jeg bruker ikke så mye jeans, men min venninne som gjør har typ 10 par fra Bikbok. 

Anonymkode: 1664c...822

Skrevet

Leigh fra Topshop. betalte ca 400-500 kr for et par. de er myke, sitter tight og like behagelig å ha på som tights!

• Liker 1
Skrevet

Tiger of sweden 

Anonymkode: 61da7...a4a

Skrevet

Flere av de nevnte merkene over her har jo ræva jeans....som blir bleke og utvasket etter få ganger.

Anonymkode: 904b2...6ab

Skrevet

High waist Hannah fra Cubus! Holder godt på fasongen selv om det er MASSE stretch.

Skrevet

High waist Hannah fra Cubus! Holder godt på fasongen selv om det er MASSE stretch.

De er mine også, totalt herlige bukser.

Skrevet

B.young har også en fantastisk high waist-modell jeg liker, men blir veldig fort slitt....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...