AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Er denne kombinasjonen mulig. Går på Loette Ppiller og har ikke alltid kontroll på når mensen kommer... Til helgen skal jeg til typen etter en måned fra hverandre og er livredd for at mensen skal dukke opp. Er det da mulig å ta Primolut-N i tillegg? Anonymkode: d99b8...4b8
peppermyntete Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Det hadde aldri jeg gjort i alle fall, det er ille nok med en medisin som kødder med hele systemet tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Nei, dette skal ikke brukes sammen/i kombinasjon. Gud hjelpes meg, har en og samme lege gitt deg resept på begge deler? Anonymkode: 51d11...772 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Ok, det var vel det jeg tenkte selv også. Ingen lege har vært innblandet, spurte her først. Anonymkode: d99b8...4b8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #5 Skrevet 16. november 2015 Ok, det var vel det jeg tenkte selv også. Ingen lege har vært innblandet, spurte her først.Anonymkode: d99b8...4b8Hadde en lege gitt deg resept på denne kombinasjonen burde han vært rapportert til Helsetilsynet. Mensen er en naturlig del av kroppensjon. Er du kvinne så må du og overleve med menstruasjoner. Mange tror alt kan tilpasses ved hjelp av piller..... Anonymkode: 51d11...772 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #6 Skrevet 16. november 2015 Er denne kombinasjonen mulig. Går på Loette Ppiller og har ikke alltid kontroll på når mensen kommer... Til helgen skal jeg til typen etter en måned fra hverandre og er livredd for at mensen skal dukke opp. Er det da mulig å ta Primolut-N i tillegg?Anonymkode: d99b8...4b8Nei,men med Loette kan du jo utsette mensen ved å fortsette rett på neste brett uten å ta sukkerpillene? Anonymkode: bc51d...63c
peppermyntete Skrevet 17. november 2015 #7 Skrevet 17. november 2015 Nei,men med Loette kan du jo utsette mensen ved å fortsette rett på neste brett uten å ta sukkerpillene?Anonymkode: bc51d...63cDet kan du, men du kan få mellomblødninger og det er det ikke noe å gjøre med. Eneste alternativ er å prøve et annet merke, men da har man heller ingen garantier
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå