Gå til innhold

Friends feltet: Stalkere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er de som kommer opp i friends feltet mitt på Facebook de siste som var innom profilen min? Er det stalkerne som synes jeg er hot? 

Anonymkode: 4fdb0...3a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er folk som FB's Big data tror at du kanskje kan kjenne.

Anonymkode: c0466...4a5

Skrevet

Nei, det er folk som FB's Big data tror at du kanskje kan kjenne.

Anonymkode: c0466...4a5

Det er jo folk jeg har på vennelista mi! De som står i feltet til venstre. 

Anonymkode: 4fdb0...3a6

Skrevet

Min erfaring er at det er en blanding av folk du har stalket, folk du har mange felles venner med/felles grupper og folk som har stalket deg. Samboeren min har en jobb der han har kontakt med veldig mye forskjellig klientell, og alltid etter en ny kunde dukker denne personen plutselig opp på folk du kanskje kjenner listen. Han har bare hatt muntlig kontakt med disse, så den eneste måten de kan være der på er om de har stalket han. Jeg har også testet med folk jeg har møtt og vi ikke er venner på Facebook enda og heller ingen felles venner. En av oss går inn på profilen til den andre, og så plutselig er personen på folk du kanskje kjenner. Så ja, slik er det. :) men slm sagt ikke alle!

Anonymkode: 99fda...c97

Skrevet

Klarer ikke folk lese hva trådstartern skriver? Det er ikke snakk om forslagene fra Facebook om hvilke folk man kanskje kjenner, men feltet på venstre side der et utvalg av vennene dine er bilde av! Les da folkens!!!

Anonymkode: dffdc...56b

Skrevet

Kunne tenkt meg mer info om dette. For jeg lurer også på hvordan facebook velger ut de som står på venstresiden mest synlig, mens man må scrolle og velge under "flere venner" lenger ned om du skal sende melding til noen. Noen som vet? 

Anonymkode: 1901d...11a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...