AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Jeg og ei venninne har bestilt juleferie til Paris.... Men nå, etter terroren, frister det veldig lite. Ikke fordi jeg er redd for å reise ned, men fordi det kommer til å være veldig deprimerende å reise til et land som er i sorg. Jeg tror jo ikke at julestemningen i Paris vil være på topp i år..... så hva skal jeg gjøre? Skal jeg reise ned eller ikke? Jeg har lyst til å ta fine bilder utenfor kjente steder og monumenter, ikke sitte inne på hotellet alle dagene. Anonymkode: 3d93a...dfa
Sirah Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Personlig tror jeg nok at jeg hadde valgt å droppe ferien i år... Eventuelt reist en annen plass... Men det er meg :/ 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Personlig tror jeg nok at jeg hadde valgt å droppe ferien i år... Eventuelt reist en annen plass... Men det er meg :/Ja, jeg er enig. Det frister ikke å fly ned lenger. Jeg kjøpte billettene på tilbud hos Norwegian, håper jeg får endret billettene. Anonymkode: 3d93a...dfa
annebanane Skrevet 16. november 2015 #4 Skrevet 16. november 2015 Jeg hadde reist. Paris er en nydelig by, og det er alltid noe liv der. Selv om det har skjedd noe nå, så betyr ikke det at alt stopper opp. Da kommer en seg ikke videre i livet. Ja, det kan være en litt trykkende stemning i deler av byen, men det er faktisk "bare" en brøkdel som ble direkte rammet som vil være i ekstra sorg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå