Gå til innhold

Mensen i to dager?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei 21 år gammel jente, har brukt p-piller siden juli 2014.

I begynnelsen fikk jeg mensen på fredag, og den varte til ca. mandag-tirsdag. Etter hvert kom ikke mensen før på lørdag, og varte fortsatt til mandag-tirsdag. Nå de siste månedene har har jeg fortsatt fått den på lørdag (på morgenen), men nå slutter den alltid i løpet av søndag. I tillegg blør jeg veldig lite i denne perioden, nesten så jeg ikke trenger mer enn et tynt truseinnlegg. 

Vet at jeg ikke er gravid. Har ikke hatt sex siden i mai, og har tatt to graviditetstester i ettertid, hvor begge var negative. 

Er dette noe jeg bør bekymre meg over, eller er det normalt? Synes to dager er litt lite, men mulig det er individuelt? Er 160 cm og 46-47 kg. 

Anonymkode: 27350...5e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :( 

Skrevet

Jeg har aldri hatt mensen mer enn 2-3 dager. Og etter at jeg begynte på hormonspiral har jeg den overhodet ikke. Bare fint ;)

Anonymkode: 8015a...30b

Skrevet

Jeg har aldri hatt mensen mer enn 2-3 dager. Og etter at jeg begynte på hormonspiral har jeg den overhodet ikke. Bare fint ;)

Anonymkode: 8015a...30b

Jeg har jo egentlig ikke noe i mot at jeg har så lite blødning og over så kort tid, men det jeg tenker på er om det kan være noe galt siden jeg hadde mer og lengre mensen tidligere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...