AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #1 Skrevet 16. november 2015 Har ikke lyst på flere barn. Men det vil samboeren min. Tror samboeren min som jeg er så glad i , kommer til å gå fra meg pga at jeg ikke ønsker flere barn. Jeg føler det sånn pga en turbulent småbarns periode sist gang. Og vi har hatt en del konflikter. Jeg følte at jeg måtte hive meg på gravid-bølgen igjen. Men så er det noe inni meg som sier at jeg skal vente med et nytt barn. Men da risikerer jeg forholdet. Har ikke sagt D ennå til samboer. Men det skal jeg gjøre om en ukes tid. Noen forslag til hvordan jeg skal formulere meg når jeg snakker om et så sårt tema til sambo?gruer meg.....til å si det jeg mener om saken. Anonymkode: 5fcba...f33
ekkoet Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 2 ting1. Et barn til er ikke løsningen på problemer i forholdet (du sier dere har hatt endel konflikter).2. Jeg skjønner ikke helt den biten med at samboer er så glad i barn at han/hun vil gå fra deg for å få flere. Han/hun splitter jo da samtidig familien til sitt eneste barn og mister halvparten av samværet med ham/henne.Kan det være at du trenger litt mer tid for å vite om du egentlig ønsker flere barn? Ikke si at du aldri vil ha flere barn, med mindre du er sikker på det, men ikke lur samboeren din heller (dersom du føler deg sikker på det).Hva er alderen deres og alder på barnet?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Takk for svar:) jeg er 32 og han 36 barnet er 6 år Anonymkode: 5fcba...f33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå