Gå til innhold

Kinaputter i minnemarkering i Paris

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem FAEN tenner på kinaputter i en folkemengde som sørger over sine venner, familie og landsmenn som er skutt og bombet i hjel??

Jeg synes den som gjorde noe så ondskapsfullt burde straffes hardt.
Finnes det noen paragrafer som omfatter en slik handling?

Personer kunne blitt alvorlig skadet og dødd når det er så mye kaos!
Og man gjør bare ikke sånt!

Anonymkode: c9346...556

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt utrolig at noen tenkte at det måtte være en god idé/morsomt. 

Skrevet

1998 - Et sted i Europa - noen sprenger kinaputter i nærheten av en folkemengde.Folk blir irriterte over forstyrrelsen.

2008 - Et sted i Europa - noen sprenger kinaputter i nærheten av en folkemengde.Folk kikker undrende rundt seg, og lurer på hvem som er så dumme at de sprenger kinaputter i nærheten av en stor folkemengde.

2018 - Et sted i Europa - noen sprenger kinaputter i nærheten av en folkemengde. Folk hiver seg ned på bakken, eller løper i panikk. 

2028 - Et sted i Europa - noen sprenger kinaputter. 

• Liker 4
Skrevet

1998 - Et sted i Europa - noen sprenger kinaputter i nærheten av en folkemengde.Folk blir irriterte over forstyrrelsen.

2008 - Et sted i Europa - noen sprenger kinaputter i nærheten av en folkemengde.Folk kikker undrende rundt seg, og lurer på hvem som er så dumme at de sprenger kinaputter i nærheten av en stor folkemengde.

2018 - Et sted i Europa - noen sprenger kinaputter i nærheten av en folkemengde. Folk hiver seg ned på bakken, eller løper i panikk. 

Dette var kanskje ikke helt tilfeldig heller da?

Veldig dårlig valgt tidspunkt i alle fall....

Anonymkode: b8940...1ab

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at noen gjorde dette fordi de syntes det var gøy å skremme folk. 

Anonymkode: 502ce...f26

Skrevet

Hvem FAEN tenner på kinaputter i en folkemengde som sørger over sine venner, familie og landsmenn som er skutt og bombet i hjel??

Jeg synes den som gjorde noe så ondskapsfullt burde straffes hardt.
Finnes det noen paragrafer som omfatter en slik handling?

Personer kunne blitt alvorlig skadet og dødd når det er så mye kaos!
Og man gjør bare ikke sånt!

Akkurat det jeg også tenkte da jeg leste om det i avisen. Folk kunne ha blitt tråkket i hjel av andre som løp i panikk. Veldig dårlig gjennomtenkt og slemt gjort av vedkommende! 

• Liker 1
Skrevet

Det var jo også noen parisere som valgte å bruke lørdagen på å fyre av fyrverkeri i forbindelse med en bryllupsfeiring. Gifte seg må de gjerne gjøre, men det er lov å avbestille smellende fyrverkeri noen timer etter selvmordsbombinger.

Anonymkode: f6867...32d

• Liker 3
Skrevet

Det var jo også noen parisere som valgte å bruke lørdagen på å fyre av fyrverkeri i forbindelse med en bryllupsfeiring. Gifte seg må de gjerne gjøre, men det er lov å avbestille smellende fyrverkeri noen timer etter selvmordsbombinger.

Anonymkode: f6867...32d

"Men, men, men uten fyrverkeri hadde jo ikke bryllupet mitt blitt perrrrrrrfekt!!!!"

:ironi:

• Liker 2
Skrevet

Det går rykter at det var en drittunge av en taper på 4chan som kastet fyrverkeri inn i folkemengden. Om det er tilfelle så sparker nok GIGN eller RAID snart ned døra til vedkommende. 

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, avsporinger, personangrep, persondebatt og upassende innlegg.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

De må enten være totalt idioter, eller så sympatiserer de sikkert med disse ekstremistene. Hvem vet?

• 8 måneder senere...
Skrevet
Den 14.11.2015 at 21.54, SD2018 skrev:

Well, well, well....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...