AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Har dere noen tips? Eventuelt erfaringer med emmaljunga monkey duo eller Mountain buggy sin søskenvogn? Eller carena sin søskenvogn?postet først i graviditet og svangerskap, men tror kanskje dette er mer riktig plassering. Anonymkode: 74838...101
lunamuna Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Jeg har en Baby Jogger city select, og er veldig fornøyd. Jeg kommer meg rundt hvor enn det skal være, og er ikke noe problem når toåringen er i bhg og jeg skal ut med baby - jeg hukker bare av det ene setet, så blir det singelvogn. Blir veldig liten sammenslått, og jeg kan velge sitteretninger på begge setene. Begge deler er et megapluss. Lett som søskenvogn, noe tung som singelvogn (men om du sammenligner den med vanlig Emmaljunga ol., så er den lett uansett).
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Vi hadde en Phil & Teds, og var veldig fornøyd med den. Anonymkode: 9c1d9...2a9
La Luna Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Jeg har en Baby Jogger city select, og er veldig fornøyd. Jeg kommer meg rundt hvor enn det skal være, og er ikke noe problem når toåringen er i bhg og jeg skal ut med baby - jeg hukker bare av det ene setet, så blir det singelvogn. Blir veldig liten sammenslått, og jeg kan velge sitteretninger på begge setene. Begge deler er et megapluss. Lett som søskenvogn, noe tung som singelvogn (men om du sammenligner den med vanlig Emmaljunga ol., så er den lett uansett). Vi har akkurat de samme erfaringene. Elsket den vogna, og brukte den masse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå