AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #1 Skrevet 15. november 2015 Jeg har lyst å reise vekk en langhelg/maks en uke i mars-april. Jeg tenkte å kanskje høre med noen venninner om de også vil reise. Vi er i begynnelsen av 20-årene. Så det er fint om det er shoppingmuligheter, en del resturanter å velge mellom, div attraksjoner, uteliv. Hvor kan vi reise? Det må helst være er billig sted også (flypris, hotell, og billig å leve der). Anonymkode: 76c1c...bcd
CharlieDay Skrevet 15. november 2015 #2 Skrevet 15. november 2015 Barcelona høres perfekt ut for dere
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 London, Paris, Amsterdam, Barcelona som nevnt, København, Milano. Kanskje ikke de billigste byene, men billige flybilletter og bolig gjennom airbnb burde ikke bli så altfor dyrt. Anonymkode: 868f2...c50
skinnjakke Skrevet 27. desember 2015 #4 Skrevet 27. desember 2015 Tokyo! Plassen du aldrig kjeder deg. Du har ikke sett eller gjort alt før du har vært der.
caroprins Skrevet 27. desember 2015 #5 Skrevet 27. desember 2015 Polen. Flere direkteruter fra Norge til flere polske byer. Rimelig og reise og billig og bra shopping.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #6 Skrevet 27. desember 2015 13 minutter siden, skinnjakke skrev: Tokyo! Plassen du aldrig kjeder deg. Du har ikke sett eller gjort alt før du har vært der. Billig sa hun.. Tokyo er jo ikke billig. Anonymkode: 91fc4...c33 1
skinnjakke Skrevet 27. desember 2015 #7 Skrevet 27. desember 2015 Beklager så mye! Håper du kan tilgi mitt tips på hva jeg syns hva en bra reise.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå