Gjest Møy Skrevet 30. september 2004 #1 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg har lagt merke til at flere (noen) her var litt eldre enn gjennomsnittet da de hadde sex første gang. Litt eldre betyr godt over 20, kanskje 25 - 26 eller til og med enda litt eldre. Sa dere noe til partneren, som da kanskje som regel var en kjæreste? Før eller etterpå? ... må innrømme at jeg synes det er bittelitt pinlig selv om jeg er moden nok ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. september 2004 #2 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg var nok ei gammal jomfru, ja - og jeg syns ikke det var det minste pinlig. Var 20 1/2 år da det skjedde, og det var med kjæresten min! Han visste fra første stund at han kom til å bli min første... Jeg er veldig glad for at vi venta så lenge som vi gjorde - angrer ikke på det, og som sagt, det føltes ikke flaut i det hele tatt. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 30. september 2004 #3 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg sa det med en gang vi ble sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 30. september 2004 #4 Del Skrevet 30. september 2004 Eg sa ingenting før 7 år etterpå (i sommar) då vi møttest att og han ikkje hadde glømt meg... Så no gløymer han meg visst aldri Og no er eg altså 29... Og skal feire jul hos han og familien hans :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SeeKay Skrevet 30. september 2004 #5 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg var nesten 30 og sa det til henne idet jeg visste det kunne bli noe mellom oss. Det ødela ikke noe der og da, men føler at det lå og murret litt i bakhodet hennes. Debuterte med henne noen mnd etter. Tror sex'en var ok for henne selv om jeg var helt uerfaren. Visste jo en del om kvinnekroppen... Var selv klar over at jeg ikke var noen racer i sengen. Hadde bevisst valgt å være åpen omkring det, og håpet at hun ville gi meg/oss litt tid. Det skjedde ikke. Etter to mnd gjorde hun det slutt. Skal ikke si at det var pga. mine egenskaper i sengen, men det hjalp sikkert ikke :-? Konklusjon: Prøvde i ungdommen å holde fast med mine verdier, derunder hvem jeg ville ligge med, og når. Resultatet ble at jeg var såpass gammel før jeg debuterte. Innser nå at det er vanskelig å være relativt uerfaren som "voksen" gutt. Syns faktisk det er et problem, og oppfatter det som noe jenter reagerer negativt på også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #6 Del Skrevet 30. september 2004 Var 28 år, og var åpen om det fra starten. Gikk bra det, for er det en ok og grei kjæreste -så er det helt ok at du er jomfru og ikke kan innfri alle forventninger i sengen de første gangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. september 2004 #7 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg var 20 (synes ikke det er spesielt gammelt?), og samboeren min visste det lenge før vi ble sammen. Det var ikke noe problem for ham (han var forøvrig eldre enn meg da han hadde sex første gang, og han sa det ikke til den som fikk "æren"). Jeg kunne aldri ventet til etterpå med å si det, synes det er såpass viktig informasjon at det bør man vite før man har sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 30. september 2004 #8 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg kunne aldri ventet til etterpå med å si det' date= synes det er såpass viktig informasjon at det bør man vite før man har sex. Tror det er veldig viktig for kvinnen og si ifra så ikke mannen bare kjører på. Første gangen kan være veldig vondt og da er det veldig viktig at mannen er forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jumfrugutten Skrevet 30. september 2004 #9 Del Skrevet 30. september 2004 dokker har no iallefall kommet mye lengre enn meg ja hilsen jomfrugutt 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2004 #10 Del Skrevet 30. september 2004 Mannen min var et par og tyve første gang. Det var en del rare øyeblikk de første gangene, men det var også ganske spennende for meg å 'gjennoppdage' sex-akten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 30. september 2004 #11 Del Skrevet 30. september 2004 Da jeg var 24 var det en dame som prøvde å få meg til sengs på første date, da jeg sa jeg var jumfru, sa hun bare: Oja. Men det skjedde senere ingenting i senga. Men det var mitt værk og en annen historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Møy Skrevet 1. oktober 2004 #12 Del Skrevet 1. oktober 2004 Gjelder dette selv om man har hatt sexleketøy der inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #13 Del Skrevet 1. oktober 2004 Gjelder dette selv om man har hatt sexleketøy der inne?Nei, har du hatt deg med en dildo/vibrator, så er det det samme som en natur pikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 1. oktober 2004 #14 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nei' date=' har du hatt deg med en dildo/vibrator' date=' så er det det samme som en natur pikk.[/quote''] Ikke nødvendigvis! Selv om jomfruhinna er tatt kan det gjøre vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 1. oktober 2004 #15 Del Skrevet 1. oktober 2004 Ikke hvis hun har brukt en dildo i naturlig størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #16 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hva hvis du har brukt en dildo i en unaturlig størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #17 Del Skrevet 1. oktober 2004 Selvsagt visste han at jeg var jomfru. For meg ville det være utenkelig å lyve til en jeg skulle ligge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Møy Skrevet 1. oktober 2004 #18 Del Skrevet 1. oktober 2004 Selvsagt visste han at jeg var jomfru. For meg ville det være utenkelig å lyve til en jeg skulle ligge med. Ja, men det er vel ikke akkurat å lyve å ikke si noe. Men jeg tror jeg hadde sagt noe. Har jeg ventet så ekstremt lenge som jeg har gjort så vil jeg faktisk til jeg kan ligge med en jeg er glad i og som er glad i meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Møy Skrevet 1. oktober 2004 #19 Del Skrevet 1. oktober 2004 tror den jeg har er stor nok. den forrige også. Jeg har faktisk vært til gyn.undersøkelse, og hadde "legesaker" inni meg, så jeg må da kunne greie en mann uten at det gjør vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #20 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg var 21. Hadde sagt det til kjæresten på forhånd at jeg var jomfru. Jeg sa faktisk at jeg ikke skulle ha sex før ekteskapet. Det holdt i ca 3 måneder... Vi er fortsatt sammen nå, 11 år etter, har vært gift noen år også. Husker det som fint første gang. Blødde ikke heller, enda jeg hadde aldri hatt noe som helst der inne. Så det er helt sant at noen bare ikke har jomfuhinne rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå