Gå til innhold

facebook- er jeg blokkert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da jeg skulle snike på sia t noen (jeg ikke er venn med) fikk jeg beskjed om at innholdet ikke var tilgjengelig..? På andre venner og ikke venner kommer jeg inn... noen som vet hva som er greia med den beskjeden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr nok ikke at du spesielt er blokkert, men at innholdet på profilen ikke er synlig for andre enn de på vennelisten. 

Skrevet

Men siden er helt hvit. Ingen bilder (ikke en gang facebook logoen) vises. 

Skrevet

Du er nok blokkert. Det samme skjedde med meg i går da min barnslige lillesøster blokkerte meg etter en krangel :laugh:

Anonymkode: 569b5...9dc

Skrevet

Ok... dette er en jeg har litt invikla forhold til, så blokkerte han for vel ei uke sia, men tenkte at jeg kunne fjærne den nå... siden jeg har fått litt tid på meg og innsett at d var teit... men da stod d at jeg ikke hadde noen blokkert. Er d sånn at han først må åpne for meg, før jeg kan åpne for han?

Skrevet

Ok... dette er en jeg har litt invikla forhold til, så blokkerte han for vel ei uke sia, men tenkte at jeg kunne fjærne den nå... siden jeg har fått litt tid på meg og innsett at d var teit... men da stod d at jeg ikke hadde noen blokkert. Er d sånn at han først må åpne for meg, før jeg kan åpne for han?

hvis du Har blokkert han, får ikke du heller sett hans side. Du må gå inn på instillingene dine og fjerne blokkeringen 

Anonymkode: 5968f...854

Skrevet

jo, frem til i dag kunne jeg se siden hans... d som var offentlig.. og nå står d at jeg ikke har noen blokkert.. så skjønte ikke dette helt.

Skrevet

jo, frem til i dag kunne jeg se siden hans... d som var offentlig.. og nå står d at jeg ikke har noen blokkert.. så skjønte ikke dette helt.

DU har ikke noen blokkert, men HAN har blokkert deg, antagelig!

Skrevet

Hmm... jeg husker jo at jeg blokkerte han i forje uke.. min eneste tanke nå er at jeg på en eller an måte ikke fullførte blokkeringa.. huff, så ironisk at når jeg ville åpne, så har han blokkert meg. Ja, da er vel siste spiker i kista satt for vår del..

Skrevet

Når man har blokkert noen kan vel ikke vedkommende søke deg opp engang? 

Prøv å gå inn på siden hans med en annen profil da. 

Anonymkode: 01fd2...69a

Skrevet

Ja, kan høre om noen venner kan gå inn på sia hans.. Alle samtalene våre er enda på chatten. Så uansett hva han har gjort, så er ikke de blitt påvirket. Klump i magen.... kjenner at dette svir.

Skrevet

Ja, kan høre om noen venner kan gå inn på sia hans.. Alle samtalene våre er enda på chatten. Så uansett hva han har gjort, så er ikke de blitt påvirket. Klump i magen.... kjenner at dette svir.

Du blokkerte jo han først, da er det ikke så rart at om han har blokkert deg.

Anonymkode: c2902...f8d

• Liker 1
Skrevet

Hvis han har blokkert deg så står det i samtalen "ikke tilgjengelig" eller noe helt nederst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...