Gå til innhold

Mannesyk!!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er skikkelig damesyk nå i eksamensperioden. Det hadde vært så fint å kunne legge seg i sofaen, få kos, en kopp kakao, og alt det som nevnes i hi. 

Alder? Bosted? Hva studerer du? Date? 

Anonymkode: eabe9...a35

Skrevet

Merker jeg ble damesyk :ph34r: Er noe med vinteren ja

Skrevet

Jada, bare gni deg inn at det ble noe på deg igår :P Men nå er nå jeg mer interessert i en type enn et ons da. 

Ble ingeting her i gårdenB-) Kvelden ble avsluttet med obligatorisk nattmat og så rett hjem i bingen....Var på konsert med Thomas Stenstrøm i Bergen som forøvrig varmt kan anbefales:-) 

Jeg har havnet i en krise, en redusert søndag uten et eneste program å se på! Hashtag I-landsproblem..Kjipt at jeg så alle episodene av "unge lovende" en annen dag, det var jo faktisk en bra serie.

Enig, den serien traff meg:-) 

Skrevet

Ble ingeting her i gårdenB-) Kvelden ble avsluttet med obligatorisk nattmat og så rett hjem i bingen....Var på konsert med Thomas Stenstrøm i Bergen som forøvrig varmt kan anbefales:-) 

Enig, den serien traff meg:-) 

Åja, sånn å forstå, da var vi visst like heldige i helgen da ;) Eller, jeg var kanskje hakket heldigere, jeg bor jo tross alt på riktig side av fjellet! 

Skrevet

Åja, sånn å forstå, da var vi visst like heldige i helgen da ;) Eller, jeg var kanskje hakket heldigere, jeg bor jo tross alt på riktig side av fjellet! 

Hehe ja det var vi så absolutt! Synd du ikke bor på den "riktige" siden av fjellet da så kunne vi gjort noe med det neste helg;)

Skrevet

Hehe ja det var vi så absolutt! Synd du ikke bor på den "riktige" siden av fjellet da så kunne vi gjort noe med det neste helg;)

Hadde ikke sagt nei til det gitt 😘

Skrevet

Hadde ikke sagt nei til det gitt 😘

Selv om jeg stadig får høre at jeg ser ut som "Gollum" fra ringenes herre??:-P 

Skrevet

Selv om jeg stadig får høre at jeg ser ut som "Gollum" fra ringenes herre??:-P 

Hah! Selvironi (og muligens en smule selvinnsikt), det liker jeg! 😚

• Liker 1
Skrevet

Hah! Selvironi (og muligens en smule selvinnsikt), det liker jeg! 😚

Vell selvironien er på plass, verre er det med selvinnsikten;-) hehe Tror ikke vi skal kapre denne tråden helt frøken:-P Du får sende en pm så skal Gollum fortelle mer om hvordan livet på "den andre siden" av fjellet er;-) haha

Skrevet

Er ikke være en å ta kontakt med meg..ChrisBærum på snap

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg som trodde det var snakk om Manflu. Sukk

Skrevet

Jeg som trodde det var snakk om Manflu. Sukk

Manflu er grusomt!

Skrevet

Haha, ellers takk :P Er ikke så desperat enda! 

Da er det bare å sende en pm når du blir desperat nokk. Så kan vi snakke om din desperasjon å muligens finne noen som passer til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...