AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Stikker bare innom denne lørdagskvelden for å få litt forståelse, litt støtte, gode og varmende ord kanskje. Jeg er bare så sinnsykt mannesyk for tiden, tror det har noe med at det blir mørkere og kaldere ute, samt at vi nærmer oss jul. Vil bare ha en å våkne opp med. Lage frokost til og spise sammen. Lage en deilig middag sammen. Prate, le, tulle, klå, småkysse gjennom dagen. Deilig sex om kvelden. Morgensex i dusjen. Åååååå, er så mannesyk!! Anonymkode: eabe9...a35 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Samme her. Lengter etter en mann. Skal ærlig innrømme at jeg ikke har jobbet for det i år, men kjenner jeg begynner å bli klar for fast forhold igjen😊Kunne egentlig tenkt meg en liten bytur, pynte meg og flørte litt, men det er storm ute og jeg har ingen å dra sammen med. Sitter godt ned i sofaen med en romantisk komedie og snacks (-ja, det høres utrolig kjedelig ut, men jeg tørr ikke se thrillere når jeg skal sove alene🙈) Gleder meg til julebord-sesongen, flotte menn i dress😍 Anonymkode: a993f...51b
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Damesjuk her. Snap gjerne:) mrevo1 Anonymkode: 09c50...b6d
Smookiekins Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Mannesjuk jeg også.... Man blir jo mer inne om vinteren, så kanskje ikke så rart at man ønsker litt kos.. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Jeg begynner også å kjenne på den følelsen. Har vært singel leeenge nå, men er først nå jeg begynner å kjenne på et savn. La til en gammel flamme på snap i går, men viste seg at han har dame. Bummer. Anonymkode: af955...b0d
Rootz Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 1.Vær Blond2.Er Alder 16~223.Er Høyde 155cm4.Har Grønne Øyer5.Ha Vekt 55kg6.Har Fullført Videregående (Minst)7.Etnisk Norsk, Etnisk Estonisk, Etnisk Finsk, Etnisk Russisk eller Etnisk Polsk.Send pm, Du betaler for daten. 2
Tibbie Skrevet 15. november 2015 #7 Skrevet 15. november 2015 Aaaw, så søt tråd!Hehe, jeg kjenner meg så godt igjen! Har vært der mange ganger. Heldigvis har jeg en god og kosete mann nå <3 <3Føler med dere, jenter
gjest 321 Skrevet 15. november 2015 #8 Skrevet 15. november 2015 1.Vær Blond2.Er Alder 16~223.Er Høyde 155cm4.Har Grønne Øyer5.Ha Vekt 55kg6.Har Fullført Videregående (Minst)7.Etnisk Norsk, Etnisk Estonisk, Etnisk Finsk, Etnisk Russisk eller Etnisk Polsk.Send pm, Du betaler for daten.De fleste har ikke fullført videregående i en alder av 16 8
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #9 Skrevet 15. november 2015 1.Vær Blond2.Er Alder 16~223.Er Høyde 155cm4.Har Grønne Øyer5.Ha Vekt 55kg6.Har Fullført Videregående (Minst)7.Etnisk Norsk, Etnisk Estonisk, Etnisk Finsk, Etnisk Russisk eller Etnisk Polsk.Send pm, Du betaler for daten.Haha, ellers takk Er ikke så desperat enda! Anonymkode: eabe9...a35 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #11 Skrevet 15. november 2015 1.Vær Blond2.Er Alder 16~223.Er Høyde 155cm4.Har Grønne Øyer5.Ha Vekt 55kg6.Har Fullført Videregående (Minst)7.Etnisk Norsk, Etnisk Estonisk, Etnisk Finsk, Etnisk Russisk eller Etnisk Polsk.Send pm, Du betaler for daten.Du betaler? Eh, Så gjerrig Anonymkode: 4ef5c...eba 1
Prebs Skrevet 15. november 2015 #12 Skrevet 15. november 2015 Må få legge til at dette er litt god lesning for en "redusert" mann en søndags ettermiddag etter en slukøret kveld på "stan" igår. Takk herren idag for Netflix og ikke minst "Unge lovende"på NRKTV:-)Bare 6 dager igjen til nye lodd og ny "trekning", kansje det blir nettopp DEG jeg møte på, hahahaEn finfin søndag alle sammen:-)
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #13 Skrevet 15. november 2015 Må få legge til at dette er litt god lesning for en "redusert" mann en søndags ettermiddag etter en slukøret kveld på "stan" igår. Takk herren idag for Netflix og ikke minst "Unge lovende"på NRKTV:-)Bare 6 dager igjen til nye lodd og ny "trekning", kansje det blir nettopp DEG jeg møte på, hahahaEn finfin søndag alle sammen:-)Jada, bare gni deg inn at det ble noe på deg igår Men nå er nå jeg mer interessert i en type enn et ons da. Anonymkode: eabe9...a35
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #14 Skrevet 15. november 2015 Nå skal jeg ut og se etter en mann! Bare de å SE en kjekk mann er bedre enn å sitte her i stua. Sukk! Vil så gjerne ha kontakt, men mennene virker så utilgjengelige... Anonymkode: 57109...faf
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #15 Skrevet 15. november 2015 Jada, bare gni deg inn at det ble noe på deg igår Men nå er nå jeg mer interessert i en type enn et ons da. Anonymkode: eabe9...a35Han gikk slukøret hjem, så da antar jeg at det eneste han fikk var en omgang med frk høyre?😉Jeg er også interessert i forhold. Takker fint nei til ONS, men blir gjerne med på date i stedet 😊 Anonymkode: a993f...51b
Gjest Minesveiper Skrevet 15. november 2015 #16 Skrevet 15. november 2015 Jeg er skikkelig damesyk nå i eksamensperioden. Det hadde vært så fint å kunne legge seg i sofaen, få kos, en kopp kakao, og alt det som nevnes i hi.
gjest 321 Skrevet 15. november 2015 #17 Skrevet 15. november 2015 Må få legge til at dette er litt god lesning for en "redusert" mann en søndags ettermiddag etter en slukøret kveld på "stan" igår. Takk herren idag for Netflix og ikke minst "Unge lovende"på NRKTV:-)Bare 6 dager igjen til nye lodd og ny "trekning", kansje det blir nettopp DEG jeg møte på, hahahaEn finfin søndag alle sammen:-)Jeg har havnet i en krise, en redusert søndag uten et eneste program å se på! Hashtag I-landsproblem..Kjipt at jeg så alle episodene av "unge lovende" en annen dag, det var jo faktisk en bra serie.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. november 2015 #18 Skrevet 15. november 2015 Kjipt at jeg så alle episodene av "unge lovende" en annen dag, det var jo faktisk en bra serie.Er ikke det en fornorsket versjon av HBO-serien Girls?
gjest 321 Skrevet 15. november 2015 #19 Skrevet 15. november 2015 Er ikke det en fornorsket versjon av HBO-serien Girls?Aner ikke, har ikke sett Girls. Får kanskje starte å se det:) Takk for tipset!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. november 2015 #20 Skrevet 15. november 2015 Aner ikke, har ikke sett Girls. Får kanskje starte å se det:) Takk for tipset!Kjør på!Girls sesong 1 trailer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå