AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Hva skjer når mange jenter begynner å bruke Rapex, og glemmer å fjerne denne før et eventuelt one night stand? http://www.vg.no/forbruker/helse/sex-og-samliv/skal-stoppe-voldtekter-med-penisfelle/a/107048/AUU!! Anonymkode: 1355e...90b
Smookiekins Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Haha. Jævlig kjipt å glemme å ta det ut!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Har glemt å ta ut tampong men regner da med at en voksen mann har såpass greie på anatomi og kvinnekjønn at han kjenner eller ser at det sitter en dildo med pigger der nede før han prøver å presse seg inn. Er jo nettopp menn som gjør det som som oftest er voldtektmenn, mens menn man har frivillig sex med bruker tid på å gjøre kvinnekjønnet varmt og kåt på andre måter FØR han stikker penis inn Anonymkode: f0812...706
Gjest Castielz Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 Genial oppfinnelse!Håper bruk av dette blir utbredt, så kan jævlene få som fortjent!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Har glemt å ta ut tampong men regner da med at en voksen mann har såpass greie på anatomi og kvinnekjønn at han kjenner eller ser at det sitter en dildo med pigger der nede før han prøver å presse seg inn. Er jo nettopp menn som gjør det som som oftest er voldtektmenn, mens menn man har frivillig sex med bruker tid på å gjøre kvinnekjønnet varmt og kåt på andre måter FØR han stikker penis inn Anonymkode: f0812...706Er jenta kåt, så trenger man ikke drive på for å gjøre henne klar.Når jeg har kjappiser med kjæresten min, så biter han meg i øreflippen mens han står bak meg. Jeg blir umiddelbart mentalt klar. Så på tiden han bruker på å kneppe opp buksa mi og dra ned trusa er jeg fysisk klar. Det han så gjør er å dra ut sitt eget lem, bøye meg fremover og penetrerer direkte.Så det er ikke alltid man må drive nedi der for å putte den inn. Anonymkode: 1355e...90b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå