AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Hei! Jeg er 25 år, 156 cm og veier 101 kg. De to siste årene har jeg gått opp og ned I vekt. Laveste 82kg og høyeste 101.Før det var jeg stabil 88kg fra jeg var 21. Har slitt med vekten fra jeg var 11 år og utviklet spiseforstyrrelse. Bulimi fra jeg var 14 til 19 og atypisk bulimi har jeg nå. Overspising eller spiser ikke. Har også mageproblemer som blir bedre hvis jeg klarer å få kontroll på maten og går ned I vekt. Pga press pga stor mage. Har brokk I spiserøret og irritabel tarm.(funnet det ut siste mnd). Så til det jeg bekymrer meg for. I brevet fra fastlegen står det at jeg kan bli henvist til lege på sykehuset for å bli utredet for sykelig overvekt. Står at de blir å bli bevist videre for fedmekirurgi eller konservativ behandling. Noen som har fått fedmekirurgi? Og vil dele erfaringer?Eller konservativ behandling? Og vil dele erfaringer? Er så redd for å bli avvist. Og ikke få hjelp, slitt I flere år og behandling hos psykolog har ikke hjulpet. Anonymkode: 61ca9...ce3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå