Gå til innhold

Ut eller ikke ut? Hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har muligheten til å stikke ut i kveld med noen kompiser fra studiet, men jeg er virkelig ikke giret. Er mest gira på å sitte hjemme å slappe av, kanskje dra en tur på trening. Er ikke gira på ut egentlig.

Samtidig er vorset cirka 25 minutt å gå og det regner noe. Men på en annen side, så føler jeg at jeg må ut også. 

Er det greit at man dropper å gå ut? Er kjipt å skuffe de andre.. 

- Mann 22

Anonymkode: f11dc...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det du synes blir best for deg.

Ikke tenk på om de andre evt blir skuffet. Det kommer mange andre anledninger til å gå ut sammen :)

Hvor ofte går dere ut sammen?

Anonymkode: 6c0bd...8aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det du synes blir best for deg.

Ikke tenk på om de andre evt blir skuffet. Det kommer mange andre anledninger til å gå ut sammen :)

Hvor ofte går dere ut sammen?

Anonymkode: 6c0bd...8aa

Folka er vel ute stort sett hver andre/tredje helg:).. Men jeg er ikke fyren som elsker å gå ut når jeg ikke er 100 % giret. Føler att viss jeg går ut idag, så gjør jeg det litt på andre sine premiss.. 

Jeg har jo lyst å gå ut å bli kjent med jenter, men føler det blir bare stress når jeg i utgangspunktet ikke er giret.. At det blir bare et "ork" hele greia..

 

 

Anonymkode: f11dc...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chauve-Souris

Så klart du ikke skal dra ut om du ikke har lyst, det sier seg jo selv. Bli hjemme og kos deg du, og kanskje dra på trening. Om du aldri hadde vært med disse kompisene hadde det jo vært en annen sak, men du trenger ikke føle at du skuffer dem om du ikke blir med en kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart du ikke skal dra ut om du ikke har lyst, det sier seg jo selv. Bli hjemme og kos deg du, og kanskje dra på trening. Om du aldri hadde vært med disse kompisene hadde det jo vært en annen sak, men du trenger ikke føle at du skuffer dem om du ikke blir med en kveld. :)

:)

Vi er jo i lag på skolen og slikt... men har ikke piffen på å stikke ut, men samtidig føler jeg at jeg skylder dem det. 

Det blir jo ikke det samme å gå ut, når man føler mest for å slappe av... 

Får dårlig samvittighet overfor de.....

Har blitt den typen som ikke føler for å stikke ut hver helg.. har et stort behov for å bare slappe av! Er DET greit ? 

Men føler også for å stikke ut å møte andre kjente, men ... det blir jo ikke gøy når man ikke vil det 100%..

Anonymkode: f11dc...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chauve-Souris

:)

Vi er jo i lag på skolen og slikt... men har ikke piffen på å stikke ut, men samtidig føler jeg at jeg skylder dem det. 

Det blir jo ikke det samme å gå ut, når man føler mest for å slappe av... 

Får dårlig samvittighet overfor de.....

Har blitt den typen som ikke føler for å stikke ut hver helg.. har et stort behov for å bare slappe av! Er DET greit ? 

Men føler også for å stikke ut å møte andre kjente, men ... det blir jo ikke gøy når man ikke vil det 100%..

Anonymkode: f11dc...068

Bli hjemme du, og med god samvittighet! De tenker kanskje at det var dumt du ikke var med, men etter det er det glemt, det lover jeg deg. Om du skulle hatt et vors hjemme hos deg, og en av kompisene dine ikke kunne kommet, du hadde vel ikke følt at han sviktet deg da vel?

Jeg er selv ikke spesielt glad i å dra ut, og så klart det er det både normalt og greit. :) Dra heller ut en gang du føler for å dra ut, virker jo som du syntes det er gøy når du først er ute på byen, kanskje prøve å få til vors med både jenter og gutter, så blir det kanskje litt mer motiverende for deg ;) men som sagt, det er helt greit og helt normalt å ikke ville dra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!

Dette var det jeg trengte å høre! :) Jeg holder meg hjemme (med god samvittighet!)

- meg!

Anonymkode: f11dc...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar på trening å gjør det jeg virkelig vil gjøre i kveld!

Anonymkode: f11dc...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...