Gå til innhold

Konfliktrådet? Har dere råd å komme med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper på at noen kan råde meg litt her. Jeg har ikke noen å snakke med dette om. 

Jeg og min eks kranglet. Min eks anmeldte meg. Og begge to fikk besøksforbud av politiet. Politiet har iallefall sagt at han fikk det lengste besøksforbudet på 8 måneder, og jeg fikk et på 3 måneder. 

I ettertid sliter jeg veldig med det. Jeg kunne ønske at jeg og eksen kunne bli venner igjen. Noe politiet sa at de tror er fullt mulig. Men nå har vi begge to besøksforbud mot hveandre. 

Anmeldelsen til eksen er henlagt, fordi eksen ville ikke at politiet skulle gjøre noe mer med saken. Plutselig en dag kom det et brev i posten fra konfliktrådet. Det står at det er frivillig, men at etter en henvendelse fra politikammeret så vil de gjerne legge til rette et møte mellom meg og min eks. 

Jeg vet ikke om jeg skal takke ja til det eller ikke. Hva ville dere ha gjort? Jeg er forferdelig lei meg for dette. Har det ikke godt. På en måte er det fristende å gå inn i konfliktrådet dersom eksen ønsker at vi skal kunne bli venner igjen, og at vi kan da få muligheten til å få bort besøksforbudene dersom begge ønsker det. Jeg har et ønske om at vi kan bli venner igjen, men da må jo eksen ønske det samme. Noen som har råd å gi, og har en anelse om hva som kan løse seg med et konfliktråd? 

Anonymkode: 6d9ce...86a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ønsker du egentlig med vennskap med ham?

Anonymkode: 9bf63...e02

Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/topic/985155-jeg-ble-gjort-til-latter-på-facebook-av-min-eks-sin-eks/?page=3

Er dette deg TS? Stemmer det du har bombadert din eks med flere tusen henvendelser i løpet av noen uker og blant annet løyet om du har vært gravid osv?

Om det er sant så bør du prioritere å snakke med en psykolog. Blokker eksen din overalt og be han gjøre det samme. Glem han og gå videre. Han vil ikke ha noe mer med deg å gjøre

Anonymkode: 7fc7d...43e

Skrevet

Dette har du laget flere tråder om.. Gå videre istedet!

Anonymkode: c7370...e41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...