AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #41 Skrevet 15. november 2015 Det var ekkelt. Eksen min er 41 år. Hun er 38 år. Dette var ikke moden oppførsel av noen av dem. Han har sagt alt til henne og det var det jeg trodde. Følte alltid at hun var hans rådgiver. Nei huff. Jeg ignorerer det. Tror ikke at de forstår at det var dumt av dem selv. Innlegget er ikke fjernet. Anonymkode: 9b69b...8abFolk her har sagt at de føler at det er exen din og exen til exen din som driter seg ut. Men vi har alle tatt utgangspunkt i at dere er ganske unge, kanskje i slutten av tenårene (fordi du nevnte barn), max i starten av 20-åra.Men hvis disse to er rundt 40 år!!! da er det ikke lenger snakk om at de driter seg ut... -de tar sosialt selvmord ved holde på sånn!! Så jævelig flaut!! Nei vet du hva TS, dette bare glemmer du. Heldigvis er du kvitt den dritten av en mann (guttevalp)!!! Anonymkode: 56e06...0ad 8
Gjest Blomsterert Skrevet 15. november 2015 #42 Skrevet 15. november 2015 Det var ekkelt. Eksen min er 41 år. Hun er 38 år. Dette var ikke moden oppførsel av noen av dem. Han har sagt alt til henne og det var det jeg trodde. Følte alltid at hun var hans rådgiver. Nei huff. Jeg ignorerer det. Tror ikke at de forstår at det var dumt av dem selv. Innlegget er ikke fjernet. Anonymkode: 9b69b..Hjelpe meg,såpass voksne altså? Blir helt matt her jeg.Klart det føles ekkelt,men det er ikke du som har dummet deg ut her.Det er de to,og tro meg,de aller fleste er enig i det.Uff. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #43 Skrevet 15. november 2015 Hjelpe meg,såpass voksne altså? Blir helt matt her jeg.Klart det føles ekkelt,men det er ikke du som har dummet deg ut her.Det er de to,og tro meg,de aller fleste er enig i det.Uff.Ja, hun er nærmere 40, og han er 41 år. Jeg ble sjokket!. Fikk gåsehud av det!. Første jeg tenkte er at neste gang så går hun vel til media / aviser for å diskutere det åpentlyst. Det sier litt om at han er ikke et tap som et kjærestemateriale når han forteller alt om meg til sin eks, og itillegg trykker "liker" på at hun legger det ut. Jeg hadde store kommunikasjonsproblemer i forholdet med han. Men i ettertid så begynte jeg å tenke på alt jeg gjorde feil. Men faktisk så forstår jeg nå hvorfor jeg har hatt store kommunikasjonsvansker med fyren. Det ser vel dere også. Å ligge ut et slikt type innlegg er upassende. Men de har ikke nevnt navnet mitt, men er ganske sikker på at de forteller venner om mitt navn. Han har truet mange ganger med å legge ut private saker om meg på nettet. Huff. Barnslig. Takker for kommentarer. Og godt å høre at det ikke er normalt å ligge ut slike innlegg på facebook. Jeg begynte å lure på om det var blitt trend å ligge ut alt mulig. Det trøstet meg at dere sa at dere reagerer på det samme. Men hva vil de egentlig oppnå med å gjøre sånnt? Det er det jeg ikke forstår. Kommer ikke noe godt ut av sånnt.Jeg skal heve meg over det, og tenke at han ikke er et tap i mitt liv når han holder på sånn. Anonymkode: 9b69b...8ab 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #44 Skrevet 15. november 2015 Har du noen venner du kan snakke med dette om? Tror det er viktig at du får støtte av personer som kan ta ditt parti her. Anonymkode: 30a3a...e0e 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #45 Skrevet 15. november 2015 Har du noen venner du kan snakke med dette om? Tror det er viktig at du får støtte av personer som kan ta ditt parti her.Anonymkode: 30a3a...e0eHar ikke sagt det til noen. Men det hjalp å høre hva dere tenker om det. Jeg ble sjokket. Det hørte jo ikke hjemme på en facebook i hele tatt etter min mening. Det hører heller hjemme på en anonym diskusjonskanal som dette, men på facebook... nei!. For det er jo som "Se og hør" Anonymkode: 9b69b...8ab
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #46 Skrevet 15. november 2015 Jeg ville blokkert hele gjengen og byttet miljø. Anonymkode: eb00e...aaedette!!jeg får nesten vondt i hodet av å lese hva TS skriver..1. Hvorfor leser du statusene til eksen og eksen hans? Hva slags selvpining er dette? Tenk så flaut for de når de skriver sånne statuser men du ikke engang gidder å lese de fordi du ikke bryr deg? Er ikke det mye bedre? Enn å være med og bry seg om en sånn "Internett krig" som ingen andre i verden enn dere tre bryr dere om... Og de vennene som kommenterer må være helt blåste i hodet de også.SLUTT Å LESE HVA DE SKRIVER OM DEG, OG BRY DEG, SÅ SLUTTER DE.2. Hvorfor skal du ha et meklingsmøte med eksen? Har dere barn sammen? Hvis ikke, hva er vitsen? Det er ikke noe poeng å være venn eller prøve å være venn med eksen sin. MOVE ON! Hvis ikke du klarer å blokkere og slette de folkene fra livet ditt og finne andre folk å henge med og bry deg om så fortjener du nesten denne fjortis drama greien her.. ! Anonymkode: b4659...c46
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #47 Skrevet 15. november 2015 Hva er det som står i statusen da? Er du nevnt med navn eller andre identifiserende ting? Eller KAN det være en tilfeldig sangstrofe eller lignende du tolker rettet til deg? Anonymkode: 8f902...74e
Gjest energibånd Skrevet 15. november 2015 #48 Skrevet 15. november 2015 Ja, det var det at han sa at hun var viktigere enn meg, som gjorde at jeg mistet troen på han, og da ga jeg mindre av meg selv. Det har ikke noe med sjalusi å gjøre. Fakisk så gjør det meg ingenting om de to er et par, eller blir det. Det er ikke et problem for meg. Jeg er mest såret over hans oppførsel mot meg, og måten han behandlet meg på. Det er ikke sjalusien som tar overhånd. De tror tydelig at jeg var sjalu på deres vennskap, men det stemmer ikke. Men synes de er barnslige som lager et slikt innlegg på facebook av alle steder, men godt å høre at andre reagerer på det samme. Jeg begynte å føle meg i en merkelig verden av å se innlegget.Jeg er såret og skuffet over at han går til henne å forteller om meg, istedet for å prate med meg. Men det er bare som dere sier å heve seg over det.Anonymkode: 9b69b...8abDet er ikke merkelig at du ikke ville gi mer av deg selv til en fyr som opptrådte seg på den måten, det som derimot er merkelig, er at han forteller til den nye kjæresten sin at eksen hans betyr mer for ham. Bare vær glad for at du er kvitt ham, han og eksen hans fortjener sikkert hverandre 1
Gjest Minesveiper Skrevet 15. november 2015 #49 Skrevet 15. november 2015 Snakk om ubrukelige mennesker.. Jeg synes du har din fulle rett til å reagere slik du gjorde. Eksen din sa at eksen hans var viktigere enn deg. Hvordan går det ann å si noe sånt til den man er sammen med? Herregud, nei de hadde jeg ikke snakket med igjen.
Ferny Skrevet 15. november 2015 #50 Skrevet 15. november 2015 Helt utrolig at disse menneskene ikke ser selv hvor flau oppførselen deres er. Hadde jeg lest en sånn statusoppdatering på face, så hadde jeg tenkt at de driter seg selv ut - og ikke den personen de snakker negativt om.Sykt pinlig.Du får bare heve deg over hele greien. Ethvert oppegående menneske tenker negativt om de som poster sånt dritt på facebook, og ikke om den som henges ut. Mobbing og netthets er sånt dårlige mennesker driver med - vær glad du slipper å forholde deg til disse folkene i hverdagen lengre. 2
sol87 Skrevet 16. november 2015 #52 Skrevet 16. november 2015 Du får trøste deg med at de aller fleste ser ned på slik oppførsel. Krangler tar man privat. Hvis det hun dama har skreveter ille nok, kan du faktisk snakke med politiet om det. Man kan ikke si hva som helst på nett. Du får være glad for at du ble kvitt den taperen der. Klem fra meg. 2
Meline37 Skrevet 16. november 2015 #53 Skrevet 16. november 2015 (endret) Hva er det som står i statusen da? Er du nevnt med navn eller andre identifiserende ting? Eller KAN det være en tilfeldig sangstrofe eller lignende du tolker rettet til deg?Anonymkode: 8f902...74eTakk. Jeg starter aldri tråder for å drive personangrep. Vi har hatt en konflikt oss imellom, og jeg har sagt ja til å mekle med han, men tiltross for det, så er jeg i tankene på å trekke meg. Jeg ble glad i han, men dersom han ikke ble glad i meg tilbake, så er det ingen vits å stille til mekling for å se om vi kan bli venner. Jeg vil jo ikke ha en venn som ikke kan forstå meg, eller være venn med meg tilbake. Så ja jeg er usikker på hva han egentlig vil. Men jeg får tenke meg om. Selv om jeg kunne ønske at vi var venner, så er det ikke sikkert at han tenker det samme. Jeg vet at jeg har mine feil i min måte å være på mot han og. Vi har begge feil. Men jeg håper at han trekker seg fra meklingsmøte først dersom han ikke har lyst å forsøke å være venner. For jeg er et spørsmåltegn.. forstår ikke så mye utav det hele. Vil ikke ha spekulasjoner om hva konflikten dreier seg om. Men er gjerne fint å få kommentarer på om dere ville stillt på et meklingsmøte for å løse opp i en konflikt i konfliktråd med en eks for å se om dere kunne bli venner igjen eller om dere ville bare lattt være. Men vil ikke ha mer debatt om situasjonene rundt emnet. Endret 16. november 2015 av Meline37
Gjest Daenerys Skrevet 16. november 2015 #54 Skrevet 16. november 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner.Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå