Gå til innhold

Blø under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jenter/damer, har dere noen gang begynt å blø under et samleie?

Og gutter, har dere opplevd at jenta begynte å blø?

Hvordan gikk det, hvordan tok dere det og hva tror dere var grunnen?:fnise:

Anonymkode: dcac5...fcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Ja, det har jeg. Det gikk helt fint, men var et styr å få bort fra både laken og selve madrassen. Var i tillegg på besøk, men klarte å få det bort uten å varsle de vi var hos. Kjæresten tok det også fint. Grunnen til at jeg blødde var at vi hadde sex litt for tett etter et lite kirurgisk inngrep. 

Anonymkode: 0e9a3...290

Skrevet

.

Skrevet

Ja. Han tok litt hardt i i fingringen, og det kom litt. Ingen problem for noen av oss.

har også hatt sex under mensen hvor det har begynt igjen, men det var begge forberedt på.

Anonymkode: 65384...241

Skrevet

Flere ganger, både på grunn av at jeg har en tendens til å få smårifter når jeg har sex, og fordi jeg har en forkjærlighet for analsex uten glidemiddel. Ikke noe å stresse med, blod kan vaskes bort. 

Skrevet

Et godt kjærringråd jeg plukket opp som forhindrer blødning er å spise mye sukkerholdige hveteprodukter. Etter 3-4 uker vil antistoffene sørge for tykkere vegger i blodkarene, og dermed sørge for at det skal mer til for å begynne å blø.

Skrevet

Et godt kjærringråd jeg plukket opp som forhindrer blødning er å spise mye sukkerholdige hveteprodukter. Etter 3-4 uker vil antistoffene sørge for tykkere vegger i blodkarene, og dermed sørge for at det skal mer til for å begynne å blø.

Dette mener du ikke vel?

Skrevet

Har jeg gjort flere ganger, enten fordi han/jeg bomma, generelt røff sex, ikke våt nok e.l. Ikke vært noe problem med det.

Anonymkode: baee5...274

Skrevet

Ehh? Haha, du mener at det er lurt å være usunn, rett og slett? Å gjøre blodårene tettere og kanskje få hjerte og karsykdommer eller fedme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...