AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Jenter/damer, har dere noen gang begynt å blø under et samleie?Og gutter, har dere opplevd at jenta begynte å blø? Hvordan gikk det, hvordan tok dere det og hva tror dere var grunnen? Anonymkode: dcac5...fcd
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #3 Skrevet 14. november 2015 Ja, det har jeg. Det gikk helt fint, men var et styr å få bort fra både laken og selve madrassen. Var i tillegg på besøk, men klarte å få det bort uten å varsle de vi var hos. Kjæresten tok det også fint. Grunnen til at jeg blødde var at vi hadde sex litt for tett etter et lite kirurgisk inngrep. Anonymkode: 0e9a3...290
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #5 Skrevet 14. november 2015 Ja. Han tok litt hardt i i fingringen, og det kom litt. Ingen problem for noen av oss.har også hatt sex under mensen hvor det har begynt igjen, men det var begge forberedt på. Anonymkode: 65384...241
frk91 Skrevet 14. november 2015 #6 Skrevet 14. november 2015 Flere ganger, både på grunn av at jeg har en tendens til å få smårifter når jeg har sex, og fordi jeg har en forkjærlighet for analsex uten glidemiddel. Ikke noe å stresse med, blod kan vaskes bort.
Pipelort92 Skrevet 14. november 2015 #7 Skrevet 14. november 2015 Et godt kjærringråd jeg plukket opp som forhindrer blødning er å spise mye sukkerholdige hveteprodukter. Etter 3-4 uker vil antistoffene sørge for tykkere vegger i blodkarene, og dermed sørge for at det skal mer til for å begynne å blø.
Smookiekins Skrevet 14. november 2015 #8 Skrevet 14. november 2015 Et godt kjærringråd jeg plukket opp som forhindrer blødning er å spise mye sukkerholdige hveteprodukter. Etter 3-4 uker vil antistoffene sørge for tykkere vegger i blodkarene, og dermed sørge for at det skal mer til for å begynne å blø.Dette mener du ikke vel?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #9 Skrevet 14. november 2015 Har jeg gjort flere ganger, enten fordi han/jeg bomma, generelt røff sex, ikke våt nok e.l. Ikke vært noe problem med det. Anonymkode: baee5...274
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #10 Skrevet 15. november 2015 Et godt kjærringråd jeg plukket opp som forhindrer blødning er å spise mye sukkerholdige hveteprodukter. Etter 3-4 uker vil antistoffene sørge for tykkere vegger i blodkarene, og dermed sørge for at det skal mer til for å begynne å blø.Ehh? Haha, du mener at det er lurt å være usunn, rett og slett? Å gjøre blodårene tettere og kanskje få hjerte og karsykdommer eller fedme? Anonymkode: dcac5...fcd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå