Daiquiry Skrevet 14. november 2015 #1 Skrevet 14. november 2015 Denne siden må jo være tull fra ende til annen? Et innlegg derfra spres nå blandt mine FB venner og jeg syns det er tragisk at man ikke er mer kritisk til kildene før man legger ut ting. Denne gangen handler det om en familie fra Fana som er blitt ruinert av barnevernet. Syns det er så rart at ingen andre aviser har skrevet om dette hvis det er sant.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2015 #2 Skrevet 14. november 2015 Denne siden må jo være tull fra ende til annen? Et innlegg derfra spres nå blandt mine FB venner og jeg syns det er tragisk at man ikke er mer kritisk til kildene før man legger ut ting. Denne gangen handler det om en familie fra Fana som er blitt ruinert av barnevernet. Syns det er så rart at ingen andre aviser har skrevet om dette hvis det er sant. Nettaviser og TV-stasjoner forteller ikke nødvendigvis heile sannheten da. For eksempel for en tid tilbake, så ble en svensk kvinne gruppe-voldtatt om bord eon ferge mellom Finland og Sverige. Samtlige nettaviser (i alle fall i Norge og Sverige) påstod at fleire svenske menn hadde blitt arrestert for dette. Men det viste seg snart at dette var ren løgn, og alle voldtektsmennene var av utenlandsk opphav. (Somalia om jeg ikke husker helt feil?) Eller for å ta ett annet eksempel: De siste par månedene har det kommet veldig mange fra land i Afrika og Midtøsten, og aviser og TV (for eksempel VG dagbladet, TV 2 og så videre) kaller de konsekvent for flyktninger og de påstår konsekvent at disse folka kommer direkte rett fra krigsområder med masse nød og fullstendig uten mat og drikke. Dette er jo selvfølgelig bare pisspreik. For å komme seg helt til Norge eller Sverige så har disse "flyktningene" reist gjennom heile Spania, Frankrike, Tyskland, Polen og Russland, Samt en rekke andre land også. Dermed er de immigranter (i beste fall: velferdsflyktninger) og de sluttet å være flyktninger, i samme øyeblikk som de forlot det aller første trygge landet som de befant seg i og begynte å reise over ett helt kontinent for å komme seg til Norden.... Anonymkode: 9c9c8...027 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå