AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Hei Nå er det et par år siden jeg har hatt noe å spille på utenom pc. Så nå lurte jeg på om jeg skulle gi meg selv en skikkelig julegave og kjøpe en ny spillkonsoll, men så var spørsmålet hva jeg skulle velge. Nå har jeg virkelig ingen peiling på hva som er der ute så all input blir tatt i mot med et smil. Kunne vært greit hvis det var noe som og kunne brukes av en snart femåring, om ikke nå så senere.Har hørt en del om Wiiu, noe i den duren. Er den bra? Anonymkode: 04439...9ea
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #2 Skrevet 16. november 2015 Ingen som kan anbefale noe? Anonymkode: 04439...9ea
-Jiinxs- Skrevet 16. november 2015 #3 Skrevet 16. november 2015 Du kjøper konsoll ut ifra hvilke spill du vil spille og hvilken kontroller du liker.Så finn ut hva du vil spille og så sjekker du hvilken konsoll som har det spillet. Er det til Xbox One og PS4 så velger du kontrolleren som du føler ligger best i hånden din. Wiii U er artig å bruke. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Hei Nå er det et par år siden jeg har hatt noe å spille på utenom pc. Så nå lurte jeg på om jeg skulle gi meg selv en skikkelig julegave og kjøpe en ny spillkonsoll, men så var spørsmålet hva jeg skulle velge. Nå har jeg virkelig ingen peiling på hva som er der ute så all input blir tatt i mot med et smil. Kunne vært greit hvis det var noe som og kunne brukes av en snart femåring, om ikke nå så senere.Har hørt en del om Wiiu, noe i den duren. Er den bra?Anonymkode: 04439...9eaDet er spørs hvilken type spill du vil spille. PS4 vil være den maskinen jeg ville anbefalt. Her får du alle de beste versjonene av multi plattform spill (forrige genrerasjon var dette Xbox 360, god indie support som kan gi mange spill opplevelser og du får varierte ekslusive spill til den maskinen.Du kan også bruke Xbox One kontroller på PS4: https://www.youtube.com/watch?v=Zu6cGvTvUH4 WiiU er død. Den solgt edårlig og har ikke noe support uten om Nintendo sine egne spill. Det vil sannsynligvis bli annonsert en ny Nintendo maskin på neste E3 i sommer 2016. Du kjøper en Nintendo maskin for Nintendo spill. Nintendo NX: http://www.cinemablend.com/games/Nintendo-President-We-Announce-Console-Next-Year-70725.html Xbox One har en del ekslusive spill men er mer en action konsoll og er ikke like kraftig som PS4. Xbox har fokus på spill produsrt i vesten. Liker du japanske rollespill er PS4 bedre. Men Xbox One har også bakover kompertibele spill fra forrige generasjon: http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/backward-compatibilityDet finnes mye spill for barn på begge de store konsollene som Lego xxxxx titler, Spyro the Dragon, etc. Anonymkode: 4b3e1...0b7
Utenegenart Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Veldig god post ovenfor. Kjenn gjerne på kontrollene, som nevnt før det, og ta en kikk på hovedmenyene til de forskjellige også, du skal antagelig bruke en del tid i dem. Ang. WiiU har jeg hatt en i litt under et år nå. Veldig moro med nyeste Mario Kart og Smash Bros når man har folk å spille det med, men den har vært langt mindre i bruk enn xbox 360en min likevel. Mulig at en av Nintendos håndholdte løsninger dekker nintendobehov bedre, da det utgis mer til dem og det er en massiv mengde spill tilgjengelig. Remakes som Ocarina of Time, Majora's mask og Xenoblade er jo også ute der. Tror sånn sett 3dsen min også har sett langt mer bruk enn WiiUen. Monster Hunter 4U og div pokemon er enkle å synke timer inn i. Igjen, litt smak og behag.Håper det kommer frem mer i tråden etter hvert, har ikke forpliktet meg for ferskeste konsollgenerasjon enda selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå