AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #21 Skrevet 15. november 2015 TS høres overfladisk ut som dømmer et menneskes verdi utifra antall kg med flesk man har eller ikke har på kroppen.Som om ikke feite folk kan ha et vakkert og godt indre? Milde måne makan til fordommer skal man lete lenger etter, nei vettu hva!Haha, snakk om overdramatisering Anonymkode: d26a7...6f6
CharlieDay Skrevet 15. november 2015 #22 Skrevet 15. november 2015 så jævla lei av degAnonymkode: c1282...fcfer jo bare en smakssak, de ekstra kg syntes jeg tar seg best ut på hofter og oppe. Har man ikke lov til og ha preferanser hva man liker best? Er jo ikke akkurat noe at jeg snakker ned de med noen ekstra kg skriver jo at det faktisk er helt greit, litt vel hårsår eller? 1
Ragnar89 Skrevet 16. november 2015 #23 Skrevet 16. november 2015 er jo bare en smakssak, de ekstra kg syntes jeg tar seg best ut på hofter og oppe. Har man ikke lov til og ha preferanser hva man liker best? Er jo ikke akkurat noe at jeg snakker ned de med noen ekstra kg skriver jo at det faktisk er helt greit, litt vel hårsår eller?Nei her inne må¨du like tjukkaser og gjerne bare gå etter personlighet, hvis ikke er du overfladisk og ekkel 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #24 Skrevet 16. november 2015 Kommer vel an på at de med tatto og piercinger ofte er litt fucka i hodet, de har slitt litt og uttrykker seg med det gjennom tattos og piercing Anonymkode: 285e4...d76
CharlieDay Skrevet 17. november 2015 #25 Skrevet 17. november 2015 Nei her inne må¨du like tjukkaser og gjerne bare gå etter personlighet, hvis ikke er du overfladisk og ekkelOisann, er sånn det funker altså Da regner jeg med jentene gjør samme her inne 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå