Gå til innhold

Tynne menn og fyldige damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS høres overfladisk ut som dømmer et menneskes verdi utifra antall kg med flesk man har eller ikke har på kroppen.

Som om ikke feite folk kan ha et vakkert og godt indre? Milde måne makan til fordommer skal man lete lenger etter, nei vettu hva!

Haha, snakk om overdramatisering :P 

Anonymkode: d26a7...6f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så jævla lei av deg

Anonymkode: c1282...fcf

er jo bare en smakssak, de ekstra kg syntes jeg tar seg best ut på hofter og oppe. Har man ikke lov til og ha preferanser hva man liker best? Er jo ikke akkurat noe at jeg snakker ned de med noen ekstra kg skriver jo at det faktisk er helt greit, litt vel hårsår eller?

• Liker 1
Skrevet

er jo bare en smakssak, de ekstra kg syntes jeg tar seg best ut på hofter og oppe. Har man ikke lov til og ha preferanser hva man liker best? Er jo ikke akkurat noe at jeg snakker ned de med noen ekstra kg skriver jo at det faktisk er helt greit, litt vel hårsår eller?

Nei her inne må¨du like tjukkaser og gjerne bare gå etter personlighet, hvis ikke er du overfladisk og ekkel

• Liker 1
Skrevet

Kommer vel an på at de med tatto og piercinger ofte er litt fucka i hodet, de har slitt litt og uttrykker seg med det gjennom tattos og piercing 

Anonymkode: 285e4...d76

Skrevet

Nei her inne må¨du like tjukkaser og gjerne bare gå etter personlighet, hvis ikke er du overfladisk og ekkel

Oisann, er sånn det funker altså ;) 

Da regner jeg med jentene gjør samme her inne :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...