Gå til innhold

Tynne menn og fyldige damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som har lagt merke til dette fenomenet? At en del tynne menn blir sammen med store damer. Mannen har gjerne skjegg/langt hår, rocka stil og dama har piercinger. Og i og med at de veltrente mannfolka er sammen med veltrente kvinner, hvem skal sånne som meg få da? Som har noen kg for mye og ikke vil være sammen med en tjukkas? 

Anonymkode: d26a7...6f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,jeg har lagt merke til det samme.Men mange fyldige damer som er sammen med fyldige menn også.

Anonymkode: 2041c...093

Skrevet

Her kommer kortversjonen:

det er veldig mange forskjellige kroppstyper som er sammen med mange forskjellige kroppstyper.

Over alt på denne planeten.  ;)

• Liker 25
Skrevet

Her kommer kortversjonen:

det er veldig mange forskjellige kroppstyper som er sammen med mange forskjellige kroppstyper.

Over alt på denne planeten.  ;)

Og derfor kan man ikke undres over et mulig fenomen? 

• Liker 1
Skrevet

Neivel? :klo: 

Skrevet

Det jeg har lagt merke til er at hyggelige kvinner med tiltalende personlighet er sammen med hyggelige menn med tiltalende personlighet..... merkelig verden altså.....

Skrevet

Flere enn meg som har lagt merke til dette fenomenet? At en del tynne menn blir sammen med store damer. Mannen har gjerne skjegg/langt hår, rocka stil og dama har piercinger. Og i og med at de veltrente mannfolka er sammen med veltrente kvinner, hvem skal sånne som meg få da? Som har noen kg for mye og ikke vil være sammen med en tjukkas? 

Vel.. Du kan jo begynne med å la være å kalle folk for tjukkaser for eksempel!

• Liker 5
Skrevet

Tjukke jenter kan da være lekre de.

• Liker 1
Skrevet

Tjukke jenter kan da være lekre de.

Mange av de vakreste kvinnene jeg kjenner er ikke "tynniser" for å si det sånn...:)

Skrevet

Prater du om veldig tykke? Siden du sier du har noen kilo for mye selv, men ikke vil ha en tykk kjæreste. Hva med en som har noen kilo for mye?

Jeg veier ca 7 kg for mye, og har akkurat blitt sammen med en høy, slank mann. Nå har ikke han langt hår, går mer med skjorte. Og jeg har ikke piercing. Men går mest kledd i kjoler. Vet du hva som er likheten mellom oss, vi er veldig snille flotte mennesker. Med en del like interesser.

Anonymkode: 33a2a...d10

• Liker 1
Skrevet

Er selv veltrent, og har ikke noe imot at en dame har noen kg for mye, også spørs det hvor de ekstra kg plasserer seg da :P plasserer de seg på hofte, bak og oppe så er det bare flott ;)

• Liker 1
Skrevet

Er selv veltrent, og har ikke noe imot at en dame har noen kg for mye, også spørs det hvor de ekstra kg plasserer seg da :P plasserer de seg på hofte, bak og oppe så er det bare flott ;)

og det slår definitvt en strek uten former, veltrent eller ikke..

• Liker 1
Skrevet

Heller en smilende, glad humørspreder med fem kg "for mye" (men ikke 25...) enn en veltrent energivampyr. Jeg skal innrømme at jeg kan være litt overfladisk på vekt på f.eks. Tinder, men at det aldri har vært noe hinder dersom jeg har møtt noen jeg blir tiltrukket av. Hverken da jeg var tynn, eller nå når jeg er normal. Så lenge hun ikke er en sofagris som gjør meg mindre aktiv, er det ikke så nøye. Jeg kjenner flere jenter som er minst like aktive som meg, som fortsatt har noen kg ekstra. Er man uheldig med  forbrenning og sjokoladelyst kan man fort ha det selv om man er både frisk og sprek.

Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
Skrevet

Prater du om veldig tykke? Siden du sier du har noen kilo for mye selv, men ikke vil ha en tykk kjæreste. Hva med en som har noen kilo for mye?

Jeg veier ca 7 kg for mye, og har akkurat blitt sammen med en høy, slank mann. Nå har ikke han langt hår, går mer med skjorte. Og jeg har ikke piercing. Men går mest kledd i kjoler. Vet du hva som er likheten mellom oss, vi er veldig snille flotte mennesker. Med en del like interesser.

Anonymkode: 33a2a...d10

Ja, jeg prater om veldig tykke. Er selv 5-7kg for mye og i denne smamenhengen går det under kategorien "lubben". Veldig tykke er sånn 15+ kg for mye. 

Skrevet

Og hvis de samler seg på magen?? 

Skrevet

Og hvis de samler seg på magen?? 

er jo ikke like sexy :P men sålenge det er noen få kg ekstra som nevnt så går det jo fint det, personligheten er jo ihvertfall viktigste :)

• Liker 1
Skrevet

er jo ikke like sexy :P men sålenge det er noen få kg ekstra som nevnt så går det jo fint det, personligheten er jo ihvertfall viktigste :)

så jævla lei av deg

Anonymkode: c1282...fcf

Skrevet

TS høres overfladisk ut som dømmer et menneskes verdi utifra antall kg med flesk man har eller ikke har på kroppen.

Som om ikke feite folk kan ha et vakkert og godt indre? Milde måne makan til fordommer skal man lete lenger etter, nei vettu hva!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...