AnonymBruker Skrevet 16. november 2015 #21 Skrevet 16. november 2015 Er ikke slik her iallefall. Jeg er over 40 og både unge gutter og eldre menn er fæl med å se på meg. Vet jo at jeg ser bra ut da, men føler ofte man blir vurdert fra bena til toppen . Utenlandske menn er verst og de stirrer og måler deg opp og nedAnonymkode: 27cf7...276Vet ikke om du bor i en stor eller i en liten by, men kan være enig i at det f.eks er lettere å legge merke til hverandre i mindre byer fremfor store.Jeg bor i en stor by, og det blir fort store folkemengder.Men likevel, på bussen f.eks er jo et knippe mennesker samlet.Og jeg stusser fortsatt på at menn ikke kikker på pene jenter i 20 åra, og også midt i studenttiden, man skulle jo tro det var høytid for å være interessert i jenter, kikke seg rundt, og kanskje finne en partner.Men nei, de enser dem ikke Anonymkode: ce776...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #22 Skrevet 17. november 2015 Vet ikke om du bor i en stor eller i en liten by, men kan være enig i at det f.eks er lettere å legge merke til hverandre i mindre byer fremfor store.Jeg bor i en stor by, og det blir fort store folkemengder.Men likevel, på bussen f.eks er jo et knippe mennesker samlet.Og jeg stusser fortsatt på at menn ikke kikker på pene jenter i 20 åra, og også midt i studenttiden, man skulle jo tro det var høytid for å være interessert i jenter, kikke seg rundt, og kanskje finne en partner.Men nei, de enser dem ikke Anonymkode: ce776...bbbJa jeg bor i en liten by ja. Det er vel derfor. Når du nevner det så merket jeg da jeg var i Sverige i en stor by at jeg fikk mindre oppmerksomhet enn vanlig Anonymkode: 27cf7...276 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #23 Skrevet 17. november 2015 Litt annerledes situasjon, men jeg synes egentlig at menn kikker for lite på damene Er flere ganger jeg har stussa litt på det, hvis jeg f.eks tar bussen og det kommer inn veldig pene jenter så legger jeg merke til at gutta ikke enser dem engang, selv ikke unge gutter man skulle tro var kjempegira på jenter. De virker rett og slett ikke interessert i jenter i det hele tatt! Har mange ganger lurt på hvorfor Og jeg er jente (og heterofil). Hadde jeg vært gutt så tror jeg nok at jeg hadde kikka meg litt rundt, kanskje smilt litt til jenter jeg syntes var søte osv.Kan jo ta meg selv i å tenke at en gutt er kjekk, men synes de alle ser så sure og alvorlige ut. Kjedelig Anonymkode: ce776...bbbMan leser i blant om kvinner ikke ønsker å bli glodd på av mannsgriser og hvis man skulle finne på å gi et komplement for håret eller kjolen så må det ligge tanker om sengehalm bak. Anonymkode: fda6f...9a4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #24 Skrevet 17. november 2015 Man leser i blant om kvinner ikke ønsker å bli glodd på av mannsgriser og hvis man skulle finne på å gi et komplement for håret eller kjolen så må det ligge tanker om sengehalm bak. Anonymkode: fda6f...9a4Det er forskjell på å regelrett nistirre, og studere damer opp og ned - og det å bare se hverandre da, kanskje med en smil.Det fungerer nå iallfall ikke å bare se surt rett fremfor seg og ikke ense det engang dersom drømmedama spaserer forbi Anonymkode: ce776...bbb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå