Gå til innhold

Menn som snur seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, dette er en litt klein tråd. Men jeg ble sittende å undres. Kanskje fordi jeg har vært veldig lite ute de siste par årene. På vei hjem fra jobb måtte jeg innom sentrum for å fikse noe.

Det kom en veldig pen fyr fra siden som så lenge på meg mens han gikk, og dermed havnet foran meg. Jeg er sjenert, så jeg så bort. Han ble gående et par meter foran meg, og han snudde hodet og så på meg igjen. Lenge liksom, sånn at jeg ble flau og gikk en annen vei.

Det var jo snakk om sekunder, men sekunder er jo lenge når det er vanlig å se på andre i kanskje et tidels sekund før man slår blikket nei.

Jeg lurer litt på hvorfor menn gjør slikt? Jeg hadde skjønt det om han hadde kommet og spurt om telefonnummeret mitt.. Men bare snu seg og vise det så tydelig?

Anonymkode: 3a096...b47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men jeg liker å titte på pene og interessante mennesker.  Det betyr jo ikke at jeg nødvendigvis har lyst til å innlede et forhold til personen.  Hadde en fremmed kommet bort til meg på gaten og bedt om telefonnummeret mitt hadde jeg aldri gitt det ut!

• Liker 3
Skrevet

Nå er ikke jeg mann, men jeg liker å titte på pene og interessante mennesker.  Det betyr jo ikke at jeg nødvendigvis har lyst til å innlede et forhold til personen.  Hadde en fremmed kommet bort til meg på gaten og bedt om telefonnummeret mitt hadde jeg aldri gitt det ut!

Ja, selvfølgelig! Jeg titter jo jeg også, men noe mer i skjul. Ikke som på denne måten.. Liksom litt demonstrativ titting..

Skrevet

Hvis han holdt en pistol mot deg, og skreik: "GI MEG TELEFONNUMMERET DITT". Hadde du gitt det ut da?

Anonymkode: 05a0f...b18

Skrevet

Ja, selvfølgelig! Jeg titter jo jeg også, men noe mer i skjul. Ikke som på denne måten.. Liksom litt demonstrativ titting..

Utenlandske menn kan finne på å gjøre dette. Så da blir jeg ikke overrasket. Men ikke så mange norske menn som gjør det.

Anonymkode: 48f50...584

Skrevet

Utenlandske menn kan finne på å gjøre dette. Så da blir jeg ikke overrasket. Men ikke så mange norske menn som gjør det.

Anonymkode: 48f50...584

Hm.. Han var ikke utenlandsk..

Skrevet

Kanskje han syns det var enten litt awkward, eller litt morsomt å gå paralelt ved siden av deg og fulgte med på farten eller måten du gikk, for å kopiere. Gjør det noen ganger selv

Anonymkode: 840e9...d67

Skrevet

Kanskje han syns det var enten litt awkward, eller litt morsomt å gå paralelt ved siden av deg og fulgte med på farten eller måten du gikk, for å kopiere. Gjør det noen ganger selv

Anonymkode: 840e9...d67

Hvorfor i alle dager gjør du det? Utrolig teit.

Anonymkode: c0d8c...f33

• Liker 1
Skrevet

Hvis han holdt en pistol mot deg, og skreik: "GI MEG TELEFONNUMMERET DITT". Hadde du gitt det ut da?

Anonymkode: 05a0f...b18

Ja, men definerer heller ikke det som å be meg om telefonnummeret mitt, så jeg ser ikke helt relevansen til denne tråden.

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet

Han var  nok tiltrukket av deg, så derfor måtte han snu seg for å se. 

Skrevet

Kan jo være han syntes du så kjent ut?

Kan og være han så på deg for å få kontakt, men ikke turte mer siden du så bort?

:)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ok, dette er en litt klein tråd. Men jeg ble sittende å undres. Kanskje fordi jeg har vært veldig lite ute de siste par årene. På vei hjem fra jobb måtte jeg innom sentrum for å fikse noe.

Det kom en veldig pen fyr fra siden som så lenge på meg mens han gikk, og dermed havnet foran meg. Jeg er sjenert, så jeg så bort. Han ble gående et par meter foran meg, og han snudde hodet og så på meg igjen. Lenge liksom, sånn at jeg ble flau og gikk en annen vei.

Det var jo snakk om sekunder, men sekunder er jo lenge når det er vanlig å se på andre i kanskje et tidels sekund før man slår blikket nei.

Jeg lurer litt på hvorfor menn gjør slikt? Jeg hadde skjønt det om han hadde kommet og spurt om telefonnummeret mitt.. Men bare snu seg og vise det så tydelig?

Jeg må innrømme at jeg gjør slikt av og til. Noen fordi de er fine å se på og andre fordi jeg blir nysgjerrig.

Men det er langt imellom det å være nysgjerrig og det å faktisk be om telefonnummeret. Det blir fort kleint, for random og altfor mye PÅ, så det gidder jeg ikke. Bedre å få i gang en samtale som flyter naturlig over en felles interesse :-).

Endret av Svampebobb1
Omformulering av tekst
Skrevet

Hei ts

Jeg snur meg ofte, trenger ikke bety noe. Dere overanalysere alt.

Anonymkode: 4a6a4...d48

Skrevet

Kan være siden du stirret på han.
Kan være fordi han synes du også er pen.
Kan være mange grunner. Ikke spekuler for mye. Ta initiativ istedet.

• Liker 3
Skrevet

Man må jo kikke litt ekstra om jenta er pen

• Liker 1
Skrevet

Litt annerledes situasjon, men jeg synes egentlig at menn kikker for lite på damene :P

Er flere ganger jeg har stussa litt på det, hvis jeg f.eks tar bussen og det kommer inn veldig pene jenter så legger jeg merke til at gutta ikke enser dem engang, selv ikke unge gutter man skulle tro var kjempegira på jenter. De virker rett og slett ikke interessert i jenter i det hele tatt! Har mange ganger lurt på hvorfor :P Og jeg er jente (og heterofil). Hadde jeg vært gutt så tror jeg nok at jeg hadde kikka meg litt rundt, kanskje smilt litt til jenter jeg syntes var søte osv.

Kan jo ta meg selv i å tenke at en gutt er kjekk, men synes de alle ser så sure og alvorlige ut. Kjedelig :P

Anonymkode: ce776...bbb

• Liker 2
Skrevet

Først ser han hun pene jenta front mot front, men som den ekte mann han er så snur han også og titter når hun hun har passert. Dette for å sjekk rumpa hennes. Er den fin så er det ikke verre enn at han fantaserer om å knulle den hele veien hjem. :-)

Anonymkode: dbd3e...b26

• Liker 1
Skrevet

Kan være han trodde han kjente deg igjen, men ikke var helt sikker.

• Liker 1
Skrevet

Litt annerledes situasjon, men jeg synes egentlig at menn kikker for lite på damene :P

Er flere ganger jeg har stussa litt på det, hvis jeg f.eks tar bussen og det kommer inn veldig pene jenter så legger jeg merke til at gutta ikke enser dem engang, selv ikke unge gutter man skulle tro var kjempegira på jenter. De virker rett og slett ikke interessert i jenter i det hele tatt! Har mange ganger lurt på hvorfor :P Og jeg er jente (og heterofil). Hadde jeg vært gutt så tror jeg nok at jeg hadde kikka meg litt rundt, kanskje smilt litt til jenter jeg syntes var søte osv.

Kan jo ta meg selv i å tenke at en gutt er kjekk, men synes de alle ser så sure og alvorlige ut. Kjedelig :P

Anonymkode: ce776...bbb

Er ikke slik her iallefall. Jeg er over 40 og både unge gutter og eldre menn er fæl med å se på meg. Vet jo at jeg ser bra ut da, men føler ofte man blir vurdert fra bena til toppen . Utenlandske menn er verst og de stirrer og måler deg opp og ned

Anonymkode: 27cf7...276

• Liker 2
Skrevet

Jeg gikk nylig tur på fjellet da en smellvakker kvinneskapning kom gående nedover mens jeg kom heseblesende og svett i full fart oppover. Jeg smilte og hilste slik som er vanlig i fjellet og hun hilste tilbake. Da jeg hadde passert henne med ca 20m så snudde jeg meg for å få ett siste glimt. De viste seg at hun gjorde det samme så vi begge snudde oss simultant og blikkene møttes et hundredels sekund. Jeg ble helt satt ut, snudde hodet tilbake tvert, og kjente at jeg rødmet som en tomat:-P hehe 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...