AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #1 Skrevet 13. november 2015 Har på følelsen av at det sitter noe i endetarmen, kanskje 3-5 cm opp. Det er ikke vondt, men det er irriterende og kjennes ut som det "området" er veldig følsomt, sånn at jeg kjenner det hele tiden. Nesten litt "kriblete" om jeg kan kalle det det. Er dette en mild form for hemoroide eller noe annet? Dette dukker opp noen ganger i året og forsvinner igjen, irriterende mens det holder på. Anonymkode: 49284...ee7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #2 Skrevet 13. november 2015 Lege er tingen. Jeg kan ikke vite hva som er oppi rumpa di uten å se. Anonymkode: 8cd77...9d2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Søren.Anonymkode: 8cd77...9d2Lege er tingen. Jeg kan ikke vite hva som er oppi rumpa di uten å se. Anonymkode: 8c Anonymkode: 49284...ee7
Pipelort92 Skrevet 14. november 2015 #4 Skrevet 14. november 2015 Hadde samme problemet selv. Fant et kjerringråd om å drikke en liter melk, etterfulgt av en spiseskje bakepulver og så en halv liter vann 2-3 ganger i uka. Fungerte utmerket, har ikke hatt problemet siden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå