AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Skal til Paris i vinter. Har vært der en rekke ganger om sommeren, men det blir jo noe annet. Noen her som har vært der på vinteren? Anonymkode: 02d78...965
Upadiela Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Paris er flott uansett årstid, syns nå jeg. Kanskje litt våtere om vinteren, men det er ikke til hinder. Vært obs på at attraksjoner stenger dersom snøen faller (lært på den tunge måten, første gang jeg var der attpåtil!), men det er ikke så farlig om du har sett det meste. Liker å være der utenom høysesong, fordi da er det som er fint åpent og turistfellene forsvinner litt mer.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #3 Skrevet 13. november 2015 Jeg har vært der flere ganger vinterstid. Mye grått vær, og kjølig. Som oftest ikke direkte kaldt (som i Norge), men kjølig. Og hotelrommene kan også være kaldere enn det vi er vant med i Norge. Men jeg har også hatt mange fine stunder på en benk i parkene med en god bok, med deilig varmende sol. Omtrent som norsk vår. Og dette var tidlig i februar. Jeg har reist mye lenger sør i Europa på vinterstid, og har frosset mye. Men da innendørs. Største forskjellene mellom lenger sør i Europa og Norge er disse:- Sørover varmer sola, selv i januar/februar- Det er mye kaldere innendørs enn det vi er vant med i Norge Anonymkode: 09512...1b4
Dodge Skrevet 13. november 2015 #4 Skrevet 13. november 2015 Du bør kanskje vurdere et annet reisemål. Det er litt for spennende i Paris nå.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #5 Skrevet 15. november 2015 Jeg ville ikke valgt bort Paris. Man kan ikke la terroristene vinne. Anonymkode: bb372...6c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå