Gå til innhold

Kjip bursdag, jeg blir helt alene.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen din!!! :dagens-rose::kake::bursdag:

Leste akuratt gjennom denne tråden, og må bare si at jeg synes det er helt forferdelig oppførsel av alle og helt ufortjent! Dine foreldre burde skamme seg, og slike folk forstår jeg meg ikke på , burde i mine øyne ikke hatt barn, men dessverre velger man ikke sine foreldre selv. 
Bruk ditt år og ditt liv på dine studier, og på å skaffe deg flere gode venner, som er gode med deg, og vær en god venn for andre videre! 

Stor klem fra meg!!!! 

Anonymkode: f0003...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! :roser::bursdag:

Skjønner veldig godt at du er skuffet over foreldrene dine, de virker veldig egoistiske, rett og slett. For meg er det en like stor dag at barna mine har bursdag som det er for dem, det er jo jeg som fødte dem! Håper det skjer noe hyggelig for deg i dag, til tross for at du ikke har troen på det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som skuffer meg mest egentlig er venninnene mine. Hun ene ville ikke komme siden hun var ute forige helg og følte hun måtte være hjemme med kjæresten denne lørdagen. Jeg sa han også kunne komme, men han ville ikke dra noe sted sa hun. 

Hun andre hadde allerede blitt invitert på en fest hun hadde sagt ja til.

Og den tredje følte seg ikke helt i form, men synes da hun hørtes veldig frisk ut. 

Dette er veldig nære venner som jeg har vært med å feire når de har hatt bursdag. De kan umulig planlegge noe overraskelse heller for de kommer ikke inn her jeg bor uten meg, ikke har de invitert meg til et sted. Og de vet at siden ingen kunne feire med meg, så tok jeg på meg et vaskeoppdrag dermed så er jeg ikke hjemme uansett før litt sent ut på kvelden. 

Anonymkode: 39858...d39

Gratulerer så mye med dagen :)
Ved mindre du akkurat nå sitter på overraskelsesfest, så ville jeg si at jeg skjønner hvordan du har det mtp. venner. Jeg har også venner som aldri skjønner hva empati og omtanke er for noe.

Hvis de ikke dukker opp i kveld, er de noen svin - og du burde ikke tilgi for lett. Ønsker deg uansett en fantastisk fin bursdagskveld, og om du må ta den alene - så ordner det seg også :)

Anonymkode: faee8...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mange av dere er aldeles hysteriske. Det er faktisk ingen katastrofe å ikke ha selskap på fødselsdagen sin, spesielt ikke hvis det ikke er et rundt tall. Hvor mange år er du, TS? Dere som aser dere opp over TS' foreldre og kaller dem stygge ting, som "fitter" og "rævhol" m.m., de skulle ikke hatt barn, de burde skamme seg, de er udugelige, egoistiske, uten empati mmm.; hvor er deres folkeskikk?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mange av dere er aldeles hysteriske. Det er faktisk ingen katastrofe å ikke ha selskap på fødselsdagen sin, spesielt ikke hvis det ikke er et rundt tall. Hvor mange år er du, TS? Dere som aser dere opp over TS' foreldre og kaller dem stygge ting, som "fitter" og "rævhol" m.m., de skulle ikke hatt barn, de burde skamme seg, de er udugelige, egoistiske, uten empati mmm.; hvor er deres folkeskikk?

Det er ingen som har snakket om selskap her. Her er det snakk om ren skjær folkeskikk , og å la datteren få lov å komme på besøk (!!!) på sin bursdag, og venner som lar henne komme i siste rekke til tross for at de ikke skal noe viktig. Hun har verken bedt om presanger , eller fest, men om at noen skal tilbringe litt tid med henne på sin fødelsesdag.

Endret av Bond
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg har bursdag til lørdag, og det blir en veldig kjedelig dag.

Jeg er student og lever på et meget stramt budsjett, dermed har jeg ikke råd til å ha noe feiring her. Bare det å bake en kake har jeg ikke råd til. Så jeg håpet at jeg skulle bli invitert til foreldrene mine eller noe på middag, men det orket de ikke siden de ville slappe av i helgen. Så spurte jeg om venninene mine ville komme å ha litt spillkveld og sånt, det var det ingen som kunne. 

Så det er ingen som har tid til meg på dagen min. Jeg har alltid besøkt nære venner som har hatt bursdag, og vist de oppmerksomhet. Samtidig som jeg viser familie det. Derfor blir jeg skuffet over at de bare har tenkt å la meg sitte her helt alene på lørdagen. Jeg hadde i det minste dratt ut hvis jeg kunne, men jeg har virkelig ikke råd til det. Derfor har jeg tatt på meg et vaskeoppdrag, jeg trenger pengene til å leve for, men merker at det er en litt trist følelse det at jeg skal stå å vaske hos andre og så bare sitte helt alene etter det på bursdagen min. 

Hater å føle meg null verdt.

Gratulerer med dagen!:-) Så trist at ingen vil feire med deg.Sånt skjønner ikke jeg,Men håper dag og kveld byr på positive opplevelser likevel.Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har snakket om selskap her. Her er det snakk om ren skjær folkeskikk , og å la datteren få lov å komme på besøk (!!!) på sin bursdag, og venner som lar henne komme i siste rekke til tross for at de ikke skal noe viktig. Hun har verken bedt om presanger , eller fest, men om at noen skal tilbringe litt tid med henne på sin fødelsesdag.

Når jeg skriver "selskap", mener jeg ikke i betydningen "fest og halloi", men å være sammen med noen. Jeg er enig i at TS' foreldre kan virke ufølsomme, men å overhøvle dem slik det er gjort her i tråden, er virkelig ikke ålreit. Jeg synes også det er påfallende at ingen av hennes venninner kunne komme, men årsakene vet vi ikke.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du synes det er helt i orden at TS` foreldre avviser henne på bursdagen fordi de ikke orker å ha henne på middag? Det spiller da vel ingen rolle hvor gammel man er, som regel pleier de fleste foreldre å ønske å gjøre noe hyggelig for barna sine når de har bursdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen. Håper du har hatt en fin dag og at du får en fin kveld 🎁🎂🎉

Anonymkode: ba580...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du synes det er helt i orden at TS` foreldre avviser henne på bursdagen fordi de ikke orker å ha henne på middag? Det spiller da vel ingen rolle hvor gammel man er, som regel pleier de fleste foreldre å ønske å gjøre noe hyggelig for barna sine når de har bursdag. 

Det har jeg hverken skrevet eller ment. Se innleggene over ditt. Hvor lenge mener du man som forelder skulle ha en forpliktelse til å arrangere noe for sine barn? TS er student og er vel å regne som voksen, så det er vel ikke så sikkert at foreldrene tenker så langt som at det blir så voldsomt skuffende for henne å ikke komme hjem til dem, ettersom de er slitne etter en arbeidsuke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg hverken skrevet eller ment. Se innleggene over ditt. Hvor lenge mener du man som forelder skulle ha en forpliktelse til å arrangere noe for sine barn? TS er student og er vel å regne som voksen, så det er vel ikke så sikkert at foreldrene tenker så langt som at det blir så voldsomt skuffende for henne å ikke komme hjem til dem, ettersom de er slitne etter en arbeidsuke.

Den dagen jeg ser på det som en forpliktelse å gjøre stas på ungene mine på bursdagen deres, er den dagen jeg er blitt likegyldig overfor dem. Vi er nok forskjellige, for jeg hadde aldri tenkt at det var et ork eller en forpliktelse å markere bursdagen til barna mine, uansett hvor gamle de blir. Tvert i mot, så synes jeg det er koselig. Det er da en merkedag for meg som mor også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, TS      :kake:       

Elektroniske blomster til deg :roser: - og bursdagsklem :klem:

Håper kvelden blir litt ok selv om det ikke skulle komme en overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bursdag til lørdag, og det blir en veldig kjedelig dag.

Jeg er student og lever på et meget stramt budsjett, dermed har jeg ikke råd til å ha noe feiring her. Bare det å bake en kake har jeg ikke råd til. Så jeg håpet at jeg skulle bli invitert til foreldrene mine eller noe på middag, men det orket de ikke siden de ville slappe av i helgen. Så spurte jeg om venninene mine ville komme å ha litt spillkveld og sånt, det var det ingen som kunne. 

Så det er ingen som har tid til meg på dagen min. Jeg har alltid besøkt nære venner som har hatt bursdag, og vist de oppmerksomhet. Samtidig som jeg viser familie det. Derfor blir jeg skuffet over at de bare har tenkt å la meg sitte her helt alene på lørdagen. Jeg hadde i det minste dratt ut hvis jeg kunne, men jeg har virkelig ikke råd til det. Derfor har jeg tatt på meg et vaskeoppdrag, jeg trenger pengene til å leve for, men merker at det er en litt trist følelse det at jeg skal stå å vaske hos andre og så bare sitte helt alene etter det på bursdagen min. 

Hater å føle meg null verdt.

Hvorfor vennene dine ikke kan, skriver du ingenting om, men om du begynte planleggingen denne uken så er du jo litt seint ute. Mange planlegger minimum 14 dager frem i tid. 

Dog, så skjønner jeg ikke det behovet om at du må ha noen å være sammen med AKKURAT i dag ellers så er du null verdt. :vetikke: Men jeg skjønner at du nok føler deg ganske liten etter svaret foreldrene dine, skulle nesten tro at de hadde glemt hvilken dag det er i dag for det svaret er ikke greit! 

Og når det er sagt. GRATULERER MED DAGEN!! :roser:

Anonymkode: e9e21...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg ser på det som en forpliktelse å gjøre stas på ungene mine på bursdagen deres, er den dagen jeg er blitt likegyldig overfor dem. Vi er nok forskjellige, for jeg hadde aldri tenkt at det var et ork eller en forpliktelse å markere bursdagen til barna mine, uansett hvor gamle de blir. Tvert i mot, så synes jeg det er koselig. Det er da en merkedag for meg som mor også.

Ja, jeg er nok en forferdelig mor. Mine barn er voksne og bor spredt rundt omkring, er i fullt arbeid og har sine egne familier. Skulle jeg holde på å stelle i stand til dem tiltross for dette ennå da, mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...