Gå til innhold

Kjip bursdag, jeg blir helt alene.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bursdag til lørdag, og det blir en veldig kjedelig dag.

Jeg er student og lever på et meget stramt budsjett, dermed har jeg ikke råd til å ha noe feiring her. Bare det å bake en kake har jeg ikke råd til. Så jeg håpet at jeg skulle bli invitert til foreldrene mine eller noe på middag, men det orket de ikke siden de ville slappe av i helgen. Så spurte jeg om venninene mine ville komme å ha litt spillkveld og sånt, det var det ingen som kunne. 

Så det er ingen som har tid til meg på dagen min. Jeg har alltid besøkt nære venner som har hatt bursdag, og vist de oppmerksomhet. Samtidig som jeg viser familie det. Derfor blir jeg skuffet over at de bare har tenkt å la meg sitte her helt alene på lørdagen. Jeg hadde i det minste dratt ut hvis jeg kunne, men jeg har virkelig ikke råd til det. Derfor har jeg tatt på meg et vaskeoppdrag, jeg trenger pengene til å leve for, men merker at det er en litt trist følelse det at jeg skal stå å vaske hos andre og så bare sitte helt alene etter det på bursdagen min. 

Hater å føle meg null verdt.

Anonymkode: 39858...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreldre som ikke orker besøk av datteren sin på hennes egen bursdag? 😳😳😳

det er jo rett og slett slemt....

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hit så skal jeg lage fest for deg :nigo: 

Foreldrene dine burde få seg en verbal smekk, forresten.

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere.

Jeg ble veldig skuffet. Jeg spurte moren min på en koselig måte om det var mulighet for å komme på middag på lørdagen. Det orket hun ikke styre med sa hun, for de var så slitne etter en jobbuke så da ville de bare slappe av. Jeg har såklart full forståelse for at de er slitne, men det er jo bursdagen min :/ 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tro det jeg leser... spesielt foreldene dine burde skamme seg!

Anonymkode: 95696...0d9

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig trist å lese.

Stor bursdagsklem fra meg i hvert fall! Skulle gjerne gitt deg en fin bursdag som du kunne feire sammen med noen andre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere.

Jeg ble veldig skuffet. Jeg spurte moren min på en koselig måte om det var mulighet for å komme på middag på lørdagen. Det orket hun ikke styre med sa hun, for de var så slitne etter en jobbuke så da ville de bare slappe av. Jeg har såklart full forståelse for at de er slitne, men det er jo bursdagen min :/ 

Huff. Høres veldig trist ut. Men, du er sikker på at hun husker at det er bursdagen din på lørdag da? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo voksen, så med mindre det er et rundt år er det vel ikke akkurat noe å feire. De tenker nok at du har vokst fra sånt. 

Anonymkode: b7ad1...513

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svarene deres.

Ja, hun vet veldig godt at det er bursdagen min på lørdag, det ble gjentatt flere ganger i samtalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo voksen, så med mindre det er et rundt år er det vel ikke akkurat noe å feire. De tenker nok at du har vokst fra sånt. 

Anonymkode: b7ad1...513

Joda, men jeg hadde fortsatt satt pris på oppmerksomhet på dagen min. En middag for meg er mer enn nok, jeg ønsker ikke mer. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men jeg hadde fortsatt satt pris på oppmerksomhet på dagen min. En middag for meg er mer enn nok, jeg ønsker ikke mer. 

Noen ganger inviterer jeg meg selv på middag hos mamma. Hvis hun er sliten og sånt, så pleier jeg å lage (veldig glad i å lage mat), men hun kjøper inn maten, eller så handler vi sammen, og hun betaler. Alle blir fornøyde. Du kan jo foreslå det? :)

Anonymkode: 87148...928

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de gjort dette før (foreldrene dine)? Kanskje de planlegger en overraskelsesbursdag? 

Nei, de har ikke gjort dette før, men da er det jeg som har invitert dem på kake og sånt, men siden ikke jeg har råd til det nå så håpet jeg kanskje de ønsket å invitere meg. 

En overraskelse bursdag hadde vært helt fantastisk, men jeg kan nok si med tanke på hvordan foreldrene mine er at de nok ikke planlegger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de har ikke gjort dette før, men da er det jeg som har invitert dem på kake og sånt, men siden ikke jeg har råd til det nå så håpet jeg kanskje de ønsket å invitere meg. 

En overraskelse bursdag hadde vært helt fantastisk, men jeg kan nok si med tanke på hvordan foreldrene mine er at de nok ikke planlegger det :)

Okei, sære og kjipe foreldre (beklager, altså, men de er jo det). Kanskje vennene dine planlegger noe da? Håper det på dine vegne, ingen fortjener å sitte alene på bursdagen sin.

Om det nå viser seg at det blir som du nå tror, at du blir alene, gjør den spesiell! :) Kanskje du kan finne en date, lese en bok, se en film og sånne type ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til AB 87148...928

Det er ingen dum idé, jeg kan såklart prøve å spørre dem om det ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er dessverre litt kjipe og sære, det har vært en del skuffelser med de oppigjennom årene :/ 

Tusen takk for gode ord ihvertfall, jeg skal gjøre som du sier å prøve og gjøre dagen litt spesiell selv, hvis den blir som jeg tror :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet bor du, da? Fikk lyst å rive i et glass vin! Så dumt at det ble slik. Har vært i samme situasjon selv, det er ikke noe hyggelig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...