AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #1 Skrevet 12. november 2015 Hei,Jeg har fått et veldig anspent forhold til sex.Fikk min første kjæreste, og han viste seg å være veldig egoistisk både ellers og i senga. Han tenkte bare på egen nytelse, og prøvde alltid å få den inn "fortest mulig". Ofte slet jeg med å rekke å bli klar, og sex ble ganske vondt. Jeg sa fra om det, men det virket ikke som han brydde seg. Hvis jeg sa at enkelte stillinger var ubehagelige, var det nesten som at han bare tente enda mer på det.. ble heldigvis slutt.Er det mange menn som er slik, eller var jeg bare uheldig? Burde jeg fortelle om den dårlige erfaringen hvis jeg treffer noen nye, eller ville dere bare latet som ingenting? Anonymkode: 25cff...07a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #2 Skrevet 12. november 2015 Jeg har aldri hatt en mann som var slik, så jeg vil ikke si det er normen nei. Men jeg har heller aldri trengt noe særlig tid på å "bli klar", så hvem vet.Ser ikke hvorfor du skal nevne det for en ny mann, det er jo ikke noen big deal. Bare finn en fyr du er kompatibel med, virkelig tenner på og har god kjemi med. Og vent selvsagt med sex til du virkelig vet hvor dere står. Anonymkode: bc6af...253
Smookiekins Skrevet 15. november 2015 #3 Skrevet 15. november 2015 Du var nok uheldig.. Hvis du har et veldig anspent forhold til sex og det er et problem for deg så tror jeg det kan være lurt å ta det opp med en eventuell ny partner..
Gjest lipgloss Skrevet 15. november 2015 #4 Skrevet 15. november 2015 ja du har nok vært uheldig tenker jeg,så ikke tenkt så mye på det,så vil du se at neste mann sikkert er bedre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå