AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #21 Skrevet 13. november 2015 Nei, det gjør de ikke. Rent tiltrekningsmessig går kvinner oftere etter menn med selvtillit, suksess og status. Menn med et godt hjerte vil også ofte 'felles' om de er lave eller skallet. Kvinners standarder på datingnettsider bekrefter i stor grad dette - mange menn filtreres bort og får heller ikke sjansen til å vise hvor "gode og varme" de er om de ikke oppfyller visse krav.Datingmarkedet er brutalt fra begge sider. Hva du personlig går etter er sådan ikke veldig relevant, i totalen har kvinner mange krav til menn som partnere som ikke går på hvor snille de er. Du snakker kun om nettdating. Der et par bilder er alt man har å gå etter. Klart utseende betyr noe da. Jeg snakker om den reelle verden. Der mennesker møtes og blir kjent med hverandre. Det er der magien skjer. Det er bare tull det du sier om at jenter er overfladiske. Det er ikke det jeg ser der ute. Anonymkode: bdbbc...de0 1
Marie90 Skrevet 13. november 2015 #22 Skrevet 13. november 2015 Du snakker kun om nettdating. Der et par bilder er alt man har å gå etter. Klart utseende betyr noe da. Jeg snakker om den reelle verden. Der mennesker møtes og blir kjent med hverandre. Det er der magien skjer. Det er bare tull det du sier om at jenter er overfladiske. Det er ikke det jeg ser der ute. Anonymkode: bdbbc...de0Jeg brukte nettdating som eksempel, men jeg snakker om dating generelt. Nettdating er ikke et perfekt eksempel, men det finnes alle slags mennesker der, så preferansene som blir lagt inn sier noe om deres preferanser generelt. Kvinner filtrerer strengt for ting som utdannelse og jobb, samt høyde. Menn fokuserer mesteparten av sin oppmerksomhet på kvinner yngre enn seg selv og deres utseende. Slik er det i "det virkelige liv" også - å benekte det blir tullete. Denne dynamikken er ganske tydelig og de fleste som lever virkelige liv rundt virkelige mennesker ser jo også dette. 1
Summers Skrevet 13. november 2015 #23 Skrevet 13. november 2015 Du snakker kun om nettdating. Der et par bilder er alt man har å gå etter. Klart utseende betyr noe da. Jeg snakker om den reelle verden. Der mennesker møtes og blir kjent med hverandre. Det er der magien skjer. Det er bare tull det du sier om at jenter er overfladiske. Det er ikke det jeg ser der ute. Anonymkode: bdbbc...de0Mange menn har ikke så mye mer enn nettdating å gå på. Ikke alle som sosialiserer seg så mye med kvinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå