Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ups

Endret av anniewal
Bommet på ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 timer siden, fisk31 skrev:

Ja.. Han sa forresten nylig at nå skulle han aldri ta dop mer igjen, men hvem vet... Det er det sikkert mange som bare sier...?

Når det kommer fra en som ser på det som harmløs moro, og som har gjort det i flere år et par ganger i uka (basert på oppførselen hans generelt sett, om det faktisk er slik vet jo ikke jeg!) så kan du ikke ta en sånn uttalelse seriøst. 

Det er godt å lese at du snart kan si deg ferdig med dette nå. Leiligheten er snart ute av verden, og du trenger ikke snakke med ham over hodet flere ganger etter dette. 
Nå kan du se fremover og glede deg til alt det positive du kan gjøre for deg selv i løpet av dete året :)
Stå på, dette blir supert for deg!! :danse:

• Liker 1
Skrevet
Den 8. januar 2016 at 14.29, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du skal tenke på noe av det han sier..Han lyver jo hele veien. Det er tydeligvis veldig enkelt for han å lyve om det meste. Så klart han sier at han verken skal være utro eller bruke dop mer. Skal tro hva mer han har løyet om opp gjennom tiden. Når den verste kjærlighetssorgen har lagt seg tror jeg du kommer til å være sjeleglad fordi du kom deg vekk fra han. At du IKKE fikk barn med han. Han kunna ødelagt livet ditt. Vær stolt over hvor fort du klarte å komme deg vekk! dop, agrisjon, pengesnylting, løyner, trakassering og utroskap. Han er oppskriften på drittsekk. Ingen fortjener å være i et sånt forhold. Håper følelsene dine snart spiller på lag med deg, slik at du ikke kaster vekk mer vondt for han der. Lykke til!

Anonymkode: 5986a...b5c

Enig med deg, han har jo gjort det til en livsstil å lyve, virker det som! Han sa det slik: "jeg og mine kompiser har bestemt oss for å kutte ut dop helt". Altså, de gjør det i fellesskap.. Vet ikke om jeg skal tro på det.. Skulle tro de er 17 år. Ja, barn med han ville blitt vanskelig gitt! Jeg også HÅPER at følelsene snart spiller på lag med meg, for de er der enda, de forbaskede følelsene... Har klart å holde meg unna mer kontakt..

Skrevet
1 minutt siden, fisk31 skrev:

Enig med deg, han har jo gjort det til en livsstil å lyve, virker det som! Han sa det slik: "jeg og mine kompiser har bestemt oss for å kutte ut dop helt". Altså, de gjør det i fellesskap.. Vet ikke om jeg skal tro på det.. Skulle tro de er 17 år. Ja, barn med han ville blitt vanskelig gitt! Jeg også HÅPER at følelsene snart spiller på lag med meg, for de er der enda, de forbaskede følelsene... Har klart å holde meg unna mer kontakt..

Er du avhengig av han slik han er avhengig av dop?

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, daemonia skrev:

Når det kommer fra en som ser på det som harmløs moro, og som har gjort det i flere år et par ganger i uka (basert på oppførselen hans generelt sett, om det faktisk er slik vet jo ikke jeg!) så kan du ikke ta en sånn uttalelse seriøst. 

Det er godt å lese at du snart kan si deg ferdig med dette nå. Leiligheten er snart ute av verden, og du trenger ikke snakke med ham over hodet flere ganger etter dette. 
Nå kan du se fremover og glede deg til alt det positive du kan gjøre for deg selv i løpet av dete året :)
Stå på, dette blir supert for deg!! :danse:

Helt sant.. Og siden han også er en som truer/vurderer selvmord, hvorfor skal han kutte ut det som er gøy (dop), jeg tror ikke på det..

Ja, det praktiske er snart helt i orden nå! Hjertet mitt, derimot.. Det trenger tid til å heles... Sliter voldsomt med å konsentrere meg på jobben, har tatt bruddet hardt. Jeg har mye å glede meg over, men har en vond følelse av tomhet i magen.. Tror mest av alt jeg savner kos, som vi hadde mye av..

Skrevet (endret)
32 minutter siden, waco skrev:

Er du avhengig av han slik han er avhengig av dop?

Ja, jeg tror nesten det.. Uff. Sterk forelskelse kan sammenliknes med dop, er det visst skrevet endel artikler om...

http://www.nrk.no/kultur/forelskelse-1.3132003

Endret av fisk31
Skrevet
12 minutter siden, fisk31 skrev:

Ja, jeg tror nesten det.. Uff. Sterk forelskelse kan sammenliknes med dop, er det visst skrevet endel artikler om...

http://www.nrk.no/kultur/forelskelse-1.3132003

Og la meg gjette, - da er det etter din mening enklere at han slutter med dop enn at du slutter med han?

- fordi det er jo bestandig lettere å forandre alle andre enn seg selv, - er det derfor?

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, waco skrev:

Og la meg gjette, - da er det etter din mening enklere at han slutter med dop enn at du slutter med han?

- fordi det er jo bestandig lettere å forandre alle andre enn seg selv, - er det derfor?

Skjønner hvor du vil, jeg burde slutte å tenke så mye på dette, og slutte tråden snart også. Ville svare på de fine innleggene, og må jo være helt ærlig i å si: dette er jævlig vanskelig å komme over. Du har helt rett 😊

Skrevet
11 minutter siden, fisk31 skrev:

Skjønner hvor du vil, jeg burde slutte å tenke så mye på dette, og slutte tråden snart også. Ville svare på de fine innleggene, og må jo være helt ærlig i å si: dette er jævlig vanskelig å komme over. Du har helt rett 😊

Og når han virker avvisende så har det bare motsatt effekt.

Det skulle vært kriminelt å leke med folk sine følelser som han fyren der. Bare fordi han vet at du er forelsket så utnytter han det til sin egen fordel!

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, waco skrev:

Og når han virker avvisende så har det bare motsatt effekt.

Det skulle vært kriminelt å leke med folk sine følelser som han fyren der. Bare fordi han vet at du er forelsket så utnytter han det til sin egen fordel!

Ja, det er helt sant. Når han ikke lenger kjemper for meg eller er avvisende, så blir jeg bare enda mer sentimental og synes det er vanskelig å komme over...! 👿 skikkelig dårlig gjort, du sier noe der!

Skrevet
3 minutter siden, fisk31 skrev:

Ja, det er helt sant. Når han ikke lenger kjemper for meg eller er avvisende, så blir jeg bare enda mer sentimental og synes det er vanskelig å komme over...! 👿 skikkelig dårlig gjort, du sier noe der!

Å bli fornedret av en man selv fornedrer pirrer hovmodigheten som jeg pleier å si.

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 timer siden, waco skrev:

Å bli fornedret av en man selv fornedrer pirrer hovmodigheten som jeg pleier å si.

Jeg skjønte faktisk ikke den helt? Hehe😊

I kveld var jeg på andregangs date med han jeg fortalte dere om. Virker som en skikkelig fyr som gir bra inntrykk på alle måter 😊 god jobb, engasjert, gir meg bra oppmerksomhet, synes han er relativt kjekk også- men gir meg ikke den Wow følelsen, han her kan jeg falle for.. 

jeg har spilt med åpne kort hele veien, sagt at jeg nettopp har blitt singel. Han spurte endel om hvorfor, jeg var ærlig og han sa: "oi. Hvordan kan noen være utro, når man har en jente som deg?". Ble jo litt sjarmert av det. Fint å føle at jeg lever, og at hyggelige karer liker meg 😊 når selvtilliten er på bånn.... Skulle ønske jeg bare kunne skrudd av følelsene for eksen helt..

Endret av fisk31
  • Liker 1
Skrevet

Du har kjærlighetssorg enda, men dater en ny. Er ikke det litt slemt ovenfor han? 

Skrevet
4 minutter siden, fisk31 skrev:

I kveld var jeg på andregangs date med han jeg fortalte dere om. Virker som en skikkelig fyr som gir bra inntrykk på alle måter 😊 god jobb, engasjert, gir meg bra oppmerksomhet, synes han er relativt kjekk også- men gir meg ikke den Wow følelsen, han her kan jeg falle for.. 

jeg har spilt med åpne kort hele veien, sagt at jeg nettopp har blitt singel. Han spurte endel om hvorfor, jeg var ærlig og han sa: "oi. Hvordan kan noen være utro, når man har en jente som deg?". Ble jo litt sjarmert av det. Fint å føle at jeg lever, og at hyggelige karer liker meg 😊 når selvtilliten er på bånn.... Skulle ønske jeg bare kunne skrudd av følelsene for eksen helt..

Du mener; han lyver ikke, er ikke utro, slenger ikke dritt til deg eller behandler deg som du er en dørmatte? For ja, kan skjønne du ikke fikk "wow-følelsen" da.

Sorry, var litt krass der, men du trenger virkelig og høre det!

Dessuten; vil du virkelig date nå? Det er åpenbart at du er sårbar, og du vet aldri hvem som vil utnytte det... (INKLUDERT EKSEN DIN).

Anonymkode: 13d8f...df1

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Kratt skrev:

Du har kjærlighetssorg enda, men dater en ny. Er ikke det litt slemt ovenfor han? 

Jo, kanskje.. Men jeg vet jo at jeg ALDRI kommer til å bli sammen med eksen igjen, så jeg tenkte: hvem vet, kanskje jeg faktisk faller for han her? I dating-gamet er jo alle klar over at "alt kan skje, ingenting er sikkert". 

Det å komme meg ut og date andre menn er jo bare sunt for min egen del tenkte jeg da...? Hvem vet hva som vil skje..

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, fisk31 skrev:

Bra! Det er kanskje spesielt viktig for deg nå å få en viss selvtillit tilbake og vite at ingenting som har skjedd har vært din feil. Og selvfølgelig er det viktig at du også får erfare at det finnes gode menn der ute, at ikke alle menn er jerks. ;-)

Å komme tilbake på datemarkedet er en fin måte å dytte deg selv til å gå videre på. Lykke til masse! Se så mye du har oppnådd!

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener; han lyver ikke, er ikke utro, slenger ikke dritt til deg eller behandler deg som du er en dørmatte? For ja, kan skjønne du ikke fikk "wow-følelsen" da.

Sorry, var litt krass der, men du trenger virkelig og høre det!

Dessuten; vil du virkelig date nå? Det er åpenbart at du er sårbar, og du vet aldri hvem som vil utnytte det... (INKLUDERT EKSEN DIN).

Anonymkode: 13d8f...df1

Han behandlet meg veldig bra, selv om vi bare har vært på 2 dater ☺️ 

hva mener du, bør jeg holde meg unna alle menn akkurat nå? Jeg hadde en fin opplevelse i kveld.. Er jo ikke sikkert han her faller for meg, heller.. Men han sendte meg en fin melding etter daten vår og virker interessert, så det er hyggelig synes jeg:)

Skrevet
7 minutter siden, fisk31 skrev:

Jo, kanskje.. Men jeg vet jo at jeg ALDRI kommer til å bli sammen med eksen igjen, så jeg tenkte: hvem vet, kanskje jeg faktisk faller for han her? I dating-gamet er jo alle klar over at "alt kan skje, ingenting er sikkert". 

Det å komme meg ut og date andre menn er jo bare sunt for min egen del tenkte jeg da...? Hvem vet hva som vil skje..

For meg virker det som at dette er en rebound og det er aldri greit uansett.

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe dårlig av deg å dra på date. Ja, det er kanskje tidlig. Men du sier selv at du er ærlig og spiller med åpne kort. Han vet du er nysingel og har hatt et tøft brudd. Da burde han være klar over at du kanskje ikke kan bli seriøs med det samme. Men hvem vet, du kan jo falle også. Så lenge du er åpen med han så synes jeg ikke du gjør noe galt. Selv om du har fått ut mye frustrasjon her synes jeg du har taklet bruddet ganske bra:) Du har vært tøff som har kommet deg vekk fra eksen din såpass raskt. Og håper du aldri ser deg tilbake. Du har gjort det riktige!

Anonymkode: 5986a...b5c

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, Kratt skrev:

For meg virker det som at dette er en rebound og det er aldri greit uansett.

Han er en voksen mann på sikkert over 30. I tillegg er han klar over at hun har hatt et tøft brudd. Jeg tror han klarer å forstå risikoen med å date ts. 

Ts, jeg syns det er bra. Det er lov til å være egoistisk av og til. Ikke utnytt andre, men herregud, det må da være lov til å gå på en koselig date eller to. Da innser du at det fins hyggelige menn der ute også. Det gagner vel begge to.

Anonymkode: 90dfd...a7a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...