AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #601 Skrevet 11. desember 2015 Merker jeg blir så sint på denne fyren .... Jeg håper du forstår etter å ha lest meldingene hans at han faktisk ikke angrer? Det er bare et spill alt sammen! Anonymkode: a1706...392 3
fisk31 Skrevet 11. desember 2015 Forfatter #602 Skrevet 11. desember 2015 Merker jeg blir så sint på denne fyren .... Jeg håper du forstår etter å ha lest meldingene hans at han faktisk ikke angrer? Det er bare et spill alt sammen!Anonymkode: a1706...392ja! Dette var Etter jeg sa det var slutt, så han gjør hva han vil. Men at dette er hva han vil med å sende en slik melding-😳😫😁
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #603 Skrevet 11. desember 2015 ja! Dette var Etter jeg sa det var slutt, så han gjør hva han vil. Men at dette er hva han vil med å sende en slik melding-😳😫😁hadde det vært meg som ville blitt tilgitt, hadde jeg ikke SETT på andre jenter engang.. Anonymkode: a1706...392 2
fisk31 Skrevet 11. desember 2015 Forfatter #604 Skrevet 11. desember 2015 hadde det vært meg som ville blitt tilgitt, hadde jeg ikke SETT på andre jenter engang.. Anonymkode: a1706...392er du gutt? Han her er litt umoden, så det kan hende at han vil slukke sine sorger, føle seg bedre eller noe sånt... Virker noen ganger som at jenter og gutter er litt annerledes skrudd sammen.. Men enig, er IKKE genuint !
daemonia Skrevet 11. desember 2015 #605 Skrevet 11. desember 2015 Hadde han virkelig vært seriøs om at han angret og ville prøve å fikse forholdet hadde han ikke hatt littegrann lyst til å kontakte "puledokker" med en så laidback holdning. Tydelig at han prøver å imponere på en umoden måte. Hadde han elsket DEG og gjort ALT FOR deg hadde vare tanken på å være med andre gjort ham kvalm. 8
fisk31 Skrevet 11. desember 2015 Forfatter #606 Skrevet 11. desember 2015 (endret) Hadde han virkelig vært seriøs om at han angret og ville prøve å fikse forholdet hadde han ikke hatt littegrann lyst til å kontakte "puledokker" med en så laidback holdning. Tydelig at han prøver å imponere på en umoden måte. Hadde han elsket DEG og gjort ALT FOR deg hadde vare tanken på å være med andre gjort ham kvalm. enig med deg! Imponere ja, og veldig umoden! Jeg synes også han er slem og ondskapsfull. Nevner dette også, selv om jeg føler skam over å ha lest hans meldinger. Jeg ramlet over dette også: En kar hadde også spurt om hva han skulle på nyttårsaften. Han hadde svart (dette er før det ble slutt:) "Er vel halvveis forpliktet til å finne på noe med henne 😔Dette var før det ble slutt da! (Da snakker han om meg altså, forpliktet til å finne på noe med meg)Jeg føler meg som et forferdelig menneske!! Han synes tydeligvis jeg er både usexy og kjip, og latterliggjør meg overfor sine kompiser! "Må finne på noe med dama 😔" liksom.... Det vitner jo om er forhold han ikke er interessert i! Eller: Kan det være en teit måte å tøffe seg ovenfor kompiser på?Føler meg verdiløs! Dette var altså hva jeg fant da jeg leste meldingene hans. Endret 11. desember 2015 av fisk31 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #607 Skrevet 12. desember 2015 enig med deg! Imponere ja, og veldig umoden! Jeg synes også han er slem og ondskapsfull. Nevner dette også, selv om jeg føler skam over å ha lest hans meldinger. Jeg ramlet over dette også: En kar hadde også spurt om hva han skulle på nyttårsaften. Han hadde svart (dette er før det ble slutt:) "Er vel halvveis forpliktet til å finne på noe med henne 😔Dette var før det ble slutt da! (Da snakker han om meg altså, forpliktet til å finne på noe med meg)Jeg føler meg som et forferdelig menneske!! Han synes tydeligvis jeg er både usexy og kjip, og latterliggjør meg overfor sine kompiser! "Må finne på noe med dama 😔" liksom.... Det vitner jo om er forhold han ikke er interessert i! Eller: Kan det være en teit måte å tøffe seg ovenfor kompiser på?Føler meg verdiløs! Dette var altså hva jeg fant da jeg leste meldingene hans.Fy faen for et jævla rasshøl. Håper du ser det også! Vær så snill, dra og aldri se deg tilbake! Du vil ALDRI ha det godt med deg selv sammen med denne drittsekken! Har vært der du er, sett meldinger der eksen klagde over meg til vennene sine etc, så ekstremt ydmykende. Det var etter han hadde vært utro med en kollega. Denne mannen har ingen følelser for deg, han bare spiller. Ha respekt for deg selv! Hva ville du sagt til din beste venninne om hun var i din situasjon? Anonymkode: 2d623...a05 1
fisk31 Skrevet 12. desember 2015 Forfatter #608 Skrevet 12. desember 2015 Fy faen for et jævla rasshøl. Håper du ser det også! Vær så snill, dra og aldri se deg tilbake! Du vil ALDRI ha det godt med deg selv sammen med denne drittsekken! Har vært der du er, sett meldinger der eksen klagde over meg til vennene sine etc, så ekstremt ydmykende. Det var etter han hadde vært utro med en kollega. Denne mannen har ingen følelser for deg, han bare spiller. Ha respekt for deg selv! Hva ville du sagt til din beste venninne om hun var i din situasjon?Anonymkode: 2d623...a05ja! Dette var også fælt å se! Har litt i bakhodet at mannen er en umoden egoist. Altså, det er vel kanskje "kult" å vise at gutteparty hadde vært kulere enn noe med dama. Men jeg synes dette vitner om at han har baksnakket meg før til dem?gjør det faktisk lettere å gå, og aldri se seg tilbake! Men gjør det verre ift føle seg som et verdiløst menneske!!
Juniper Skrevet 12. desember 2015 #609 Skrevet 12. desember 2015 ja! Dette var også fælt å se! Har litt i bakhodet at mannen er en umoden egoist. Altså, det er vel kanskje "kult" å vise at gutteparty hadde vært kulere enn noe med dama. Men jeg synes dette vitner om at han har baksnakket meg før til dem?gjør det faktisk lettere å gå, og aldri se seg tilbake! Men gjør det verre ift føle seg som et verdiløst menneske!!Klem til deg!Noen ganger er det vondt å måtte åpne øynene for ting man ikke vil se.Men bedre enn å famle i blinde. 1
Laleh Skrevet 12. desember 2015 #610 Skrevet 12. desember 2015 Det er ikke du som er verdiløs eller ikke bra nok. Vet det føles sånn, men det er HAN det er noe galt med! Tror ikke han ser noen verdi i andre damer heller. Han er bare ute etter å få tilfredsstillt sitt eget ego. Du kommer til å merke at selvtilliten din kommer tilbake når du ikke har noe mer med den drittsekken å gjøre. Både alene og når du får bekreftelse av andre menn. ikke snok mere, det vil bare gjøre vondt. Du har nok bevis på at han der ikke er noe å samle på. Der finnes sikkert mere groms hvis du leter, men vil du egentlig vite det? Han er og blir en egoist og han kommer aldri bli til å stole på. Stå på<3 1
a l'orange Skrevet 12. desember 2015 #611 Skrevet 12. desember 2015 gjør det faktisk lettere å gå, og aldri se seg tilbake! Men gjør det verre ift føle seg som et verdiløst menneske!!Fyren er en dust. Jo fortere du klarer å se bort fra hele han, jo fortere vil du få det bedre i hele deg. Og det er det du må fokusere på nå: DEG. Det er den personen du må behandle pent nå: DEG. Det er dette mennesket du skylder å ha fokus på nå: DEGDet viktigste forholdet du noen sinne kommer til å være i, er forholdet du har til deg selv. Det er det forholdet du fremfor alt på denne jord må passe på. Dersom den lille jenta, eller den opprørske tenåringen, eller den voksne kvinnen, eller den gamle damen inni deg ikke har det bra, så er det ditt ansvar å passe på at hun får det bra. Du kan selvfølgelig la henne leke med andre mennesker, men dersom de sårer henne, er det ditt ansvar å ta henne med deg bort fra situasjonen. Passe på hjertet hennes. Sørge for at hun ikke blir utsatt for slemminger. Verne om henne.Dessuten er det å kunne verne om seg selv et svært godt grunnlag å ha, når du en gang får barn. Da vil du automatisk vite hva du gjør, når noen truer dem. Du tar dem under armen og går.Du spurte et sted i tråden, jeg husker ikke helt hvor så det får bli etter hukommelsen, om hvordan du ville ha taklet den situasjonen du er i, dersom du selv hadde hatt bedre selvfølelse. Jeg fikk aldri svart deg da, men jeg kan huske at jeg tenkte:Dersom du hadde hatt bedre selvfølelse, hadde du mest sannsynlig ikke en gang blitt kjæreste med denne fjompenissen. Du ville mest sannsynlig stilt deg selv spørsmålet "Er dette her noe å trakte etter?" eller "Er denne mannen bra nok for meg?" lenge før. Kanskje den gangen han ble sint og tok det ut på deg? Kanskje den gangen han kom med en tvetydig kommentar, og du forstod at han egentlig gjorde det for å flytte fokus fra at han selv var urimelig, og over på noe som kunne være galt med deg? Kanskje den gangen han prioriterte kompisene sine forran deg for n'te gang? Eller kanskje en gang du bare merket at alt skurret, og det gikk opp for deg at dere rett og slett ikke var bra for hverandre.Fyren er en dust. Jo fortere du klarer å se bort fra hele han, jo fortere vil du få det bedre i hele deg. Og det er det du må fokusere på nå: DEG. Det er den personen du må behandle pent nå: DEG. Det er dette mennesket du skylder å ha fokus på nå: DEG 5
RockyRose Skrevet 12. desember 2015 #612 Skrevet 12. desember 2015 ja! Dette var også fælt å se! Har litt i bakhodet at mannen er en umoden egoist. Altså, det er vel kanskje "kult" å vise at gutteparty hadde vært kulere enn noe med dama. Men jeg synes dette vitner om at han har baksnakket meg før til dem?gjør det faktisk lettere å gå, og aldri se seg tilbake! Men gjør det verre ift føle seg som et verdiløst menneske!!Det er kun "kult" for smågutar som oppførar seg som drittsekkar! Min kunne aldri sagt noko sånn, og det berre fordi han elskar meg og vil faktisk vise det til alle, uansett kjønn.For at du skal få eit lettare brot, burde du ikkje vere med xen din i det daglige, som du skriv du gjer. Kvifor bur du ikkje med foreldra dine/venar inntil du flyttar, så slepp du at han prøvar å manipulere deg til å bli med han? Det vil gje deg avstand, noko som kun er godt for deg uansett kva du føler og tenkjer på. Kvar gong du tenkjer "ååh, eg saknar han. No fekk eg lyst å kose med han". Tenk på dama han valgte å ofre deg for. Han valgte faktisk å ofre deg og forholdet ditt, for å pule denne dama. Han valgte å lyge til dama om at du ikkje eksisterte, som viser kor lite du betyr for han. Dette, ilag med måten han behandlar deg før og ettertid(i den tid han burde bruke all energi for å vise kor god han faktisk er), + at han truar med vold, trakasserar, manipulera og prøvar å få deg til å føle deg liten og betydningslaus, viser berre kor lite han burde vere verdt tida di. 4
fisk31 Skrevet 12. desember 2015 Forfatter #613 Skrevet 12. desember 2015 (endret) Takk for gode råd folkens! Mulig som du sier over, at han ikke ser verdi i så mange personer. Han er generelt destruktiv, snakker dritt om mange "den drittkjerringa der" om andre f eks, og synes vennene mine er kjipe. Så jeg håper at dette ikke ee fordi jeg er en forferdelig person, selv om det føles sånn akkurat nå...Men dette gjør jo at Selvfølelsen min har sunket mange hakk, man føler seg så verdiløs at man nesten vil gi opp.Jeg er mest hos venner og foreldre for tiden, sover ikke med han, men er litt hjemom også.takk for fantastiske innlegg! 💛 Endret 12. desember 2015 av fisk31
fisk31 Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #614 Skrevet 14. desember 2015 Det er ikke du som er verdiløs eller ikke bra nok. Vet det føles sånn, men det er HAN det er noe galt med! Tror ikke han ser noen verdi i andre damer heller. Han er bare ute etter å få tilfredsstillt sitt eget ego. Du kommer til å merke at selvtilliten din kommer tilbake når du ikke har noe mer med den drittsekken å gjøre. Både alene og når du får bekreftelse av andre menn. ikke snok mere, det vil bare gjøre vondt. Du har nok bevis på at han der ikke er noe å samle på. Der finnes sikkert mere groms hvis du leter, men vil du egentlig vite det? Han er og blir en egoist og han kommer aldri bli til å stole på. Stå på<3Ja. Jeg håper jo egentlig at det ikke bare gjelder MEG; at jeg er så fæl. Han viser jo lite respekt overfor dama han sjekket opp også, når han LYVER til henne også og suer han er singel. Du har rett - jeg burde ikke snoke mere. Fyren er en dust. Jo fortere du klarer å se bort fra hele han, jo fortere vil du få det bedre i hele deg. Og det er det du må fokusere på nå: DEG. Det er den personen du må behandle pent nå: DEG. Det er dette mennesket du skylder å ha fokus på nå: DEGDet viktigste forholdet du noen sinne kommer til å være i, er forholdet du har til deg selv. Det er det forholdet du fremfor alt på denne jord må passe på. Dersom den lille jenta, eller den opprørske tenåringen, eller den voksne kvinnen, eller den gamle damen inni deg ikke har det bra, så er det ditt ansvar å passe på at hun får det bra. Du kan selvfølgelig la henne leke med andre mennesker, men dersom de sårer henne, er det ditt ansvar å ta henne med deg bort fra situasjonen. Passe på hjertet hennes. Sørge for at hun ikke blir utsatt for slemminger. Verne om henne.Dessuten er det å kunne verne om seg selv et svært godt grunnlag å ha, når du en gang får barn. Da vil du automatisk vite hva du gjør, når noen truer dem. Du tar dem under armen og går.Du spurte et sted i tråden, jeg husker ikke helt hvor så det får bli etter hukommelsen, om hvordan du ville ha taklet den situasjonen du er i, dersom du selv hadde hatt bedre selvfølelse. Jeg fikk aldri svart deg da, men jeg kan huske at jeg tenkte:Dersom du hadde hatt bedre selvfølelse, hadde du mest sannsynlig ikke en gang blitt kjæreste med denne fjompenissen. Du ville mest sannsynlig stilt deg selv spørsmålet "Er dette her noe å trakte etter?" eller "Er denne mannen bra nok for meg?" lenge før. Kanskje den gangen han ble sint og tok det ut på deg? Kanskje den gangen han kom med en tvetydig kommentar, og du forstod at han egentlig gjorde det for å flytte fokus fra at han selv var urimelig, og over på noe som kunne være galt med deg? Kanskje den gangen han prioriterte kompisene sine forran deg for n'te gang? Eller kanskje en gang du bare merket at alt skurret, og det gikk opp for deg at dere rett og slett ikke var bra for hverandre.Fyren er en dust. Jo fortere du klarer å se bort fra hele han, jo fortere vil du få det bedre i hele deg. Og det er det du må fokusere på nå: DEG. Det er den personen du må behandle pent nå: DEG. Det er dette mennesket du skylder å ha fokus på nå: DEGFor et fantastisk innlegg! Du har SÅ rett! Jeg burde ha tenkt på dette mange ganger. Og jeg gjorde vel det også (innerst inne), men samtidig var jeg SÅ forelsket. Jeg har tenkt litt mer på det, og det er det FYSISKE som er noe av greia her. Leste noe om det, at når man klemmer og kysser mye, så utskilles et "kjærlighetshormon". Der har vi alltid hatt det veldig bra, han tar mye initiativ der (men lite til sex, der må jeg ta initiativet:( Også må jeg si at han virker genuint forelsket. Han ser på meg hele tiden. (Hadde et "dødt" forhold til en eks tidligere, vi var kun "venner" til slutt, veldig hyggelig kar, men han skulle ikke holde hender hele tiden eller se på meg...)Vet dere hva? Jeg hadde helt fantastisk kveld på lørdag, ut å feste med gode venner! Og ikke for å skryte, men følte jeg tiltrakk meg mye på oppmerksomhet fra gutter på utestedet. En kar ga meg dette komplimentet, må bare skrive det her: "Du er det peneste jeg har sett. Munnen, øynene dine - hele ansiktet ditt, er jo nydelig. Jeg er gift og har barn, og skal ikke sjekke deg opp, men dette måtte jeg bare si til deg". Han bare kom bort for å si dette, på eget initiativ - made my day! 3
fisk31 Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #615 Skrevet 14. desember 2015 Det er kun "kult" for smågutar som oppførar seg som drittsekkar! Min kunne aldri sagt noko sånn, og det berre fordi han elskar meg og vil faktisk vise det til alle, uansett kjønn.For at du skal få eit lettare brot, burde du ikkje vere med xen din i det daglige, som du skriv du gjer. Kvifor bur du ikkje med foreldra dine/venar inntil du flyttar, så slepp du at han prøvar å manipulere deg til å bli med han? Det vil gje deg avstand, noko som kun er godt for deg uansett kva du føler og tenkjer på. Kvar gong du tenkjer "ååh, eg saknar han. No fekk eg lyst å kose med han". Tenk på dama han valgte å ofre deg for. Han valgte faktisk å ofre deg og forholdet ditt, for å pule denne dama. Han valgte å lyge til dama om at du ikkje eksisterte, som viser kor lite du betyr for han. Dette, ilag med måten han behandlar deg før og ettertid(i den tid han burde bruke all energi for å vise kor god han faktisk er), + at han truar med vold, trakasserar, manipulera og prøvar å få deg til å føle deg liten og betydningslaus, viser berre kor lite han burde vere verdt tida di.Enig! Han er virkelig en umoden dust! Det å tøffe seg for kompiser, virker viktig for han! Utrolig teit. Jeg bor mest hos foreldre og venner, men ser han også litt i det daglige.Han prøver ALT for å få meg tilbake. Sier han får panikkanfall (han sliter litt psykisk også), og sier at han ikke kommer til å klare seg uten meg. Til tross for alt som tyder på at han ikke elsker meg, så må jeg si en ting: jeg tror han er veldig GLAD i meg og liker å være sammen med meg, siden han tar på meg hele tiden. Tror ikke noen gutter tar på noen de ikke finner tiltrekkende. men han elsker meg tydeligvis ikke NOK.Men uansett komfortabelt og penger osv., så tror jeg ikke en ung og kjekk gutt ville bodd sammen med noen han ikke likte (det stenger jo muligheten hans til å treffe andre damer: ikke useriøst, men ødelegger for å få ny kjæreste ihvertfall). Som sagt sier han at han har funnet ut av hvor mye jeg virkelig betyr for han, og at han gjerne vil ha barn også nå. Jeg vet jo at det ikke er aktuelt da folkens. (Selv om han er en virkelig nydelig gutt med flott familie, og dermed har tanken vært fristende til tider, men han har jo nå vist seg for ustabil til dette).Jeg tror han er mer en Pose-og-sekk-fyr egentlig. Han trodde vel ALDRI jeg skulle finne ut av utroskapen.Jeg forteller dette for å forklare hvorfor valget har vært så inni-helvete vanskelig, og at ting kanskje ikke er så svart-hvitt som det fremstår her. Hele tiden sier han dette:"Alle kan gjøre feil. Alle kan forandre seg. Nå har jeg sett hva jeg virkelig kan miste. Vær så snill å gi meg en sjanse".Og da er det ikke lett. Men snart får jeg ting på avstand, for jeg overtar leiligheten på torsdag allerede, og kan dermed flytte til helgen.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #616 Skrevet 14. desember 2015 Der ser du! Er flere fisk i havet, som syns du er enda penere og behandler deg bedre enn han noen gang har gjort. Anonymkode: 90dfd...a7a 1
fisk31 Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #617 Skrevet 14. desember 2015 (endret) Der ser du! Er flere fisk i havet, som syns du er enda penere og behandler deg bedre enn han noen gang har gjort.Anonymkode: 90dfd...a7aJa. Han har aldri gitt meg liknende komplimenter. Håper virkelig ikke jeg virker innbilsk her altså! Det er bare at når man føler seg så verdiløs (og nærmest stygg som han har behnaldet meg), så betyr jo slike komplimenter alt.Disse damene som han har vært så ute etter... Karen som ga meg komplimentet, ville kanskje ha likt meg mye bedre enn dem;-) Jeg vet innerst inne at jeg fortjener bedre. Det finnes fyrer som aldri ville vært utro mot meg. Ihvertfall ville de heller avsluttet forholdet dersom de ikke var fornøyd.Hehe: Jeg fortalte typen at jeg hadde fått endel oppmerksomhet på byen (sikkert veldig barnslig av meg, men måtte bare!) Han ble sur og irritert, og sa: "Du trenger ikke hevde deg overfor meg ass!"Han tror sikkert jeg løy om dette. Jeg ville bare at han skulle få vite det. Han selv ser jo ikke at han er en flott jente hjemme.PS. Jeg sa at om jeg i det hele tatt skulle vurdere senere om vi kunne bli sammen igjen, så ville jeg gjerne få ha tilgang til / se på hans mobil med meldinger osv. Da ble han sur: "det har ikke du noe med!"Nei, vanligvis har man ikke noe med det, selvfølgelig. Men når en person har vært UTRO, så stiller saken seg annerledes. Endret 14. desember 2015 av fisk31 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #618 Skrevet 14. desember 2015 Vet du, fisken? Det virker som om det sakte, men sikkert går opp for deg hvor liten han der typen er å satse på. Jeg tipper at om en måned, så grøsser du ved tanken på at du fortsatt kunne sittet fast i garnet hans.Tenk den dagen du kjenner lettelse over å ha sluppet vekk, den er ikke så langt unna! Anonymkode: fb447...f5c 5
fisk31 Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #619 Skrevet 14. desember 2015 Vet du, fisken? Det virker som om det sakte, men sikkert går opp for deg hvor liten han der typen er å satse på. Jeg tipper at om en måned, så grøsser du ved tanken på at du fortsatt kunne sittet fast i garnet hans.Tenk den dagen du kjenner lettelse over å ha sluppet vekk, den er ikke så langt unna!Anonymkode: fb447...f5cJeg hååååper det! Og at det ikke blir slik at jeg angrer på beslutningen min......Vet at dette har tatt veeeldig lang tid... Og at jeg fortsatt har følelser for han, og derfor er det jeg fortsatt har behov for å skrive;)Som sagt, det er nok det fysiske med kyss og klemmer som teller - pluss drømmen om hva som kunne ha blitt.I svake stunder leser jeg gjennom tråden, for her står det virkelig mye bra!Fantastiske dere! <3Når jeg tenker meg litt om, så er det sikkert ikke så mange som i ettertid angrer for at de har gått fra en utro type..? 1
Juniper Skrevet 14. desember 2015 #620 Skrevet 14. desember 2015 Jeg hååååper det! Og at det ikke blir slik at jeg angrer på beslutningen min......Vet at dette har tatt veeeldig lang tid... Og at jeg fortsatt har følelser for han, og derfor er det jeg fortsatt har behov for å skrive;)Som sagt, det er nok det fysiske med kyss og klemmer som teller - pluss drømmen om hva som kunne ha blitt.I svake stunder leser jeg gjennom tråden, for her står det virkelig mye bra!Fantastiske dere! <3Når jeg tenker meg litt om, så er det sikkert ikke så mange som i ettertid angrer for at de har gått fra en utro type..?Jeg tror det man i første rekke angrer på er at det tok for lang tid å gå. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå