Gjest Yellowrose Skrevet 11. november 2015 #1 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg digger spraylakk, det gir jo nytt liv til alt. Hittil har jeg spraylakkert en blikkboks og en vase, veldig morsomt å kunne endre fargen på en gjenstand som har en fasong du egentlig liker Vil du vise frem hva du har spraylakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #2 Del Skrevet 13. november 2015 Burde ikke du vise først? Anonymkode: f1789...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #3 Del Skrevet 13. november 2015 haha føler folk i DIY grupper virkelig er avhengig av å spraylakkere hele huset.. har sett det meste fra lampeskjerm til gammelt bukett.... sært Anonymkode: 3051d...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. november 2015 #4 Del Skrevet 13. november 2015 Syns dette var en gøy tråd. Her er min juletrefot som var helt rusta: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå