Gå til innhold

"Idas fristelser"


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Jeg liker serien veldig godt, men for å bli bedre må en også kunne få kritisere av og til. 

Syns det er rart at hun ikke snakker litt om generell håndhygiene. I dag hadde hun besøk og de sto begge og knadde deigen med ringer på fingrene. Jeg vet at det samler seg mye bakterier under ringer, og lange, skitne negler kan rengjøres i en deig. Det er uappetittelig å se på. Si litt om det på tv hvis du leser dette, Ida. Mange som ikke tenker på at hygiene er viktig når en lager mat. 

Jeg reagerer også litt på at slikkepotten ikke alltid blir brukt til å få ut alt av gryter og boller. For folk som skal lære å bake, er slikkepott en viktig ting. 

Anonymkode: 8552b...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir inspirert av maten hun lager og synes hun virker som en søt person. En ting jeg missliker er når hun skal smake på maten. "Superdigg" og "supergodt" er ord hun bruker i alle episodene. Synes også at hun flørter for mye med kamera og prater til "oss" som om vi er små barn.

Anonymkode: fd5b0...34d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er allerede en tråd om Idas fristelser. 

Anonymkode: 0bf91...ee0

Link hadde vært fint. ;) 

Jeg blir inspirert av maten hun lager og synes hun virker som en søt person. En ting jeg missliker er når hun skal smake på maten. "Superdigg" og "supergodt" er ord hun bruker i alle episodene. Synes også at hun flørter for mye med kamera og prater til "oss" som om vi er små barn.

Anonymkode: fd5b0...34d

Helt enig i alt. Hun burde få en synonymordbok i julegave. Jeg har også lagt merke til den Nigella-light versjonen hun er. Det er ikke nødvendig å sende lange dvelende smil og flørteblikk inn i kameraet.  At hun er søt og har et vinnende vesen er kjempefint, men det er synlig forskjell på oppførselen hennes når "norsk traust bakstekone lager krumkaker", og når "fyrrig franskmann knar brøddeig med begge hendene".  :lur:  *fnis&knis a/s* 

La maten og fremgangsmåten være i fokus i de programmene og flørt på fritiden. 

Liker veldig godt både henne og programmene, bare så det er sagt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...