Gå til innhold

Det var det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har havnet i en situasjon hvor jeg dater en fyr. La oss kalle han Fabian.
Fabian bor med Ola. Vi tre pleide å ha følelser for hverandre en gang, før Ola bestemte seg for å gi meg bort til Fabian.
Helt siden den gang har Ola oppført seg som et totalt rasshøl hver gang jeg er i nærheten. Fabian ser dette, men verken reagerer eller gjør noe med det. Jeg begynner å ta oppførselen hans innpå meg, og det er jo ikke bra.
Jeg vurderer nå å kutte ut kontakt med begge, i og med at Ola behandler meg som en dritt, og Fabian verken ser ut til å ha lyst å gjøre noe med det eller er mottakelig for å prate om det (eller andre viktige ting). Ikke hva jeg ser i en kjæreste, selv om jeg er glad i fyren.

En del av meg har lyst å finne ut hva som er hele agendaen bak dette hvor det på magisk vis løser seg, men den rasjonelle delen av meg sier: fuck it, jeg går og ser meg aldri tilbake. Done.

Hva tenker du, hva ville du gjort?

Anonymkode: ea3ba...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dropp pussyboy Fabian og douchebag Ola, ri inn i nattehimmelen med meg <3 

Men forreal, ikke gi dem en ekstra sjanse. Du trenger dem ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser litt ved "vi tre pleide å ha følelser for hverandre engang, før Ola bestemte seg for å gi meg bort til Fabian". Har du ikke noe innvirkning på hvem du er sammen med selv? Hvorfor lar dere Ola styre showet? Her hadde jeg sagt sayonara og stukket min kos.

Anonymkode: dc873...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...