AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #21 Skrevet 11. november 2015 Melder (dvs. deg, i dette tilfellet) vil aldri havne i registeret. Men som sagt: En 18åring er ikke et barn og vil ikke bli registrert inn.Dersom kjæresten din ønsker hjelp til å flytte ut, som kanskje er eneste mulighet, bør han/hun kontakte NAV dersom han/hun ikke har fast inntekt og kan betjene en husleie mm. Det er NAV som er rette instand for voksne.Hilsen barnevernpedagogen litt lengre oppAnonymkode: 5720c...459Rettelse: "Melder (dvs. deg, i dette tilfellet) vil aldri havne i registeret" - dvs. kun basert på å være melder Anonymkode: 5720c...459
Epleskall Skrevet 11. november 2015 #22 Skrevet 11. november 2015 Jeg snakket med noen venner ista, og de sa at dersom jeg velger å fortelle noe av det jeg vet så vil jeg havne i barnevernet sitt register og at det da kan gå utover meg. Stemmer det?Dette blir litt off topic, beklager det, men jeg tenker det er KJEMPEVIKTIG å korrigere en oppfatning om at det kan "gå utover" noen å melde ifra en bekymring til barnevernet. Det er mange som vet om eller har mistanke om at barn ikke har det bra i hjemmet, men som ikke melder fra til BV, enten det er naboer, barnehageansatte og andre.. Da er det i alle fall viktig at vi opplyser om at barnevernet ikke "tar deg" dersom man melder ifra en oppriktig bekymring.
Rotemor Skrevet 11. november 2015 #23 Skrevet 11. november 2015 Hva? Kjenner flere med lang og høyere utdannelse og ingen av de uttaler seg slik som du her. Det er noe ufint over det.Anonymkode: 4ec65...120Eh...Jeg tror du har misforstått noe..Hvor jeg har hevdet å være noe som helst?? 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #24 Skrevet 11. november 2015 ..å skyte seg selv i foten etter kritikk av andre brukere... Anonymkode: bdeab...50b
MapleSirup Skrevet 11. november 2015 #25 Skrevet 11. november 2015 Eh...Jeg tror du har misforstått noe..Hvor jeg har hevdet å være noe som helst??Det ser ut som et feilsitat:)Er nok myntet på "pedagogen".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå