^me^ Skrevet 29. september 2004 #1 Skrevet 29. september 2004 hei! jeg lurte på om dere har et forslag til hvordan jeg kan lage fleskepannekaker av den ferdigrøren du får kjøpt i butikkene?(toro sin) for og lage fleskepannekakesmak på den..
maiia Skrevet 29. september 2004 #4 Skrevet 29. september 2004 Jeg ville hatt gressløk og kanskje litt salt(?) oppi. Har aldri prøvd å lage det av ferdigrøre før, kun hjemmelaget.
Gjest sovesmurf ikke innlogget Skrevet 1. oktober 2004 #5 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg bare steiker bacon i biter og tar med et par biter på hver pannekake som steikes. Det går helt fint med ferdigrøren, godt blir det også!
Gjest Pet Skrevet 1. oktober 2004 #6 Skrevet 1. oktober 2004 Kan noen forklare hvoran man lager fleskepannekaker? Har dere flesket oppi røra? Har aldri lagd det før, jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #7 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg synes ikke at det er like godt når man steker baconet med pannekakene, men hvis man sprøsteker baconet (små terninger) og slenger på ferdigstekte pannekaker så blir det supersnadder!! NAM NAM!
Dru Skrevet 1. oktober 2004 #8 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg pleier å steke bacon først, helle ut mesteparten av fettet, og helle røren over baconet. Jeg pleier også å lage en ganske tjukk røre. Gressløk har jeg ikke prøvd før, men det skal prøves.
mrs williams Skrevet 13. november 2004 #9 Skrevet 13. november 2004 hallo jeg bruker å steke baconet litt først også ha røren over og steke deg ferdig sammen, da sitter baconet fast og det faller ikke av...
Calla Skrevet 13. november 2004 #10 Skrevet 13. november 2004 Jeg syns dessuten det er viktig å lage fleskepannekakene litt tykkere enn vanlige pannekaker! mmm..nå ble jeg sulten...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå