AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #1 Skrevet 10. november 2015 Jeg søkte opp en som jeg ikke er venn med på facebook tidligere idag, skulle bare se. 1 time senere får jeg varsel om at hun godtok venneforespørselen min, men jeg trykket ikke på at jeg ville bli venn med henne. Det samme skjedde for et par år siden også, men det var når jeg søkte opp noen med mobilen. Denne gangen var det på dataen. Har noen opplevd det samme? Anonymkode: 06feb...407
Millimani Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Da har du ganske enkelt klart å klikke på "Legg til venn" - uten å legge merke til det selv. Det er sånt som kan skje alle. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Nei,aldri.Du har nok klikket på Legg til venn. Anonymkode: ec341...94e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Jeg har opplevd det! 3 ganger. Var i to av tilfellene folk jeg ikke hadde vært innpå profilen til, hun ene ante jeg ikke engang hvem var, aldri sett henne før, så skjønner ikke hvordan jeg skal ha lagt henne til.... Anonymkode: a0e26...d93
Millimani Skrevet 11. november 2015 #5 Skrevet 11. november 2015 Som sagt så er det sånt som kan skje alle Jeg satt med mobilen min for noen uker siden. Skulle sjekke noe på profilen til en venn, - noe jeg visste at hun hadde lagt ut for en tid siden. Fordi appen har en tendens til å henge litt, gikk jeg inn via google. Der er det bygget opp på en litt annen måte enn på appen....bilder og venner ligger med seks eller ni synlige "ikoner", før muligheten til å skrive på tidslinja og så selve tidslinja under der igjen. På ikonene med venner er det et lite "pluss", altså symbolet for "legg til venn". Dette tegnet er som regel øverst eller nederst i høyre hjørne. Scroller du nedover kan du være uheldig, og klikke akkurat på dette plusset. Det var dette som skjedde meg for noen uker siden, og det er ikke første gang.. Ja, jeg er en snoker, men likevel Hadde ikke tenkt å legge henne til som venn, men plutselig fikk jeg varsel om at forespørsel var sendt. Jeg avbrøt den med en gang, men valgte likevel å sende melding til henne om at hun kanskje hadde fått venneforespørsel fra meg ved en feiltagelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå