AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #21 Skrevet 11. november 2015 Si det til de 90% av damene som forlanger oral. Har vært noen tråder om det. Slikk eller bli dumpet.Anonymkode: e2391...25fHva så? Mange menn har også en "sug meg eller bli dumpet"-holdning. Og hva er egentlig galt med det? Selvsagt er det greit å ha som krav at man skal bli sugd eller slikket. Jeg har det kravet selv. Rettere sagt: Jeg kaster ikke bort tid på en mann som ikke er like glad i oralsex som jeg selv er. Det dreier seg ikke om "byttehandel", men om å passe sammen seksuelt. Anonymkode: 39799...4eb 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #22 Skrevet 11. november 2015 Jeg er også som deg, liker ikke noe særlig å bli slikket. Da tenner det meg mye mer at han faktisk bare kjører kuken sin hardt inn i meg, kommer som et skudd da. Hater også forspill, spesielt om det inkluderer slikking. Jeg tenner veldig på å suge han og kan komme nesten bare av å kjenne en kuk i halsenJeg tenner mest på hans tenning så at han skal konsentrere seg om meg, hater jeg faktisk. Tror jeg er ganske alene om å ha det slik Anonymkode: 5aa25...3f8 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #23 Skrevet 11. november 2015 Urimelig av ts. Du får suge han men han ikke deg? latterlig..Anonymkode: b6fd4...be6Han gir jo uttrykk for at han liker det da. Hvis han hadde uttrykt misnøye (eller som meg, sagt rett ut: JEG HATER DET.) hadde jeg da ikke tvangs-sugd han!! Anonymkode: d707a...365 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #24 Skrevet 11. november 2015 Det har noe å gjøre med at vi har blitt maset hull i hodet på siden suksualundervisningen på ungdomskolen at det er den eneste måten jenter kan nyte sex på. Noe som selvfølgelig ikke er sant.Godt mulig det har en sammenheng. Har jo forsåvidt lest her inne støtt og stadig om at jenter som må slikkes for å bli kåt. Og jeg kan godt forstå han den første, og kanskje andre gangen han prøver seg. Men når han har fått beskjed 10-15-20 ganger om at det er det værste jeg vet burde vell det bli godtatt? Anonymkode: d707a...365 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2015 #25 Skrevet 11. november 2015 Takk for svar dere! Skal spørre han igjen når han begynner å snakke med meg igjen nå :-P Men jeg har spurt han før, etter akten, hvorfor han på død og liv skal gjøre det - men jeg får ikke noe svar Kanskje jeg får svar nå når han har sett at hvis han gjør det - blir det ikke sex. Anonymkode: d707a...365
Bimini Skrevet 12. november 2015 #26 Skrevet 12. november 2015 (endret) Takk for svar dere! Skal spørre han igjen når han begynner å snakke med meg igjen nå :-P Men jeg har spurt han før, etter akten, hvorfor han på død og liv skal gjøre det - men jeg får ikke noe svar Kanskje jeg får svar nå når han har sett at hvis han gjør det - blir det ikke sex. Anonymkode: d707a...365Veldig mange gutter liker å tilfredsstille jenta på denne måten. Kanskje det er bedre at du forteller han hvorfor du ikke liker det, kontra å spørre hvorfor han alltid vil gå ned på deg. Sannsynligvis tenner han selv på det, samtidig som han har et ønske om at du også skal gjøre det. Tviler på at han gjør det av noe annen grunn enn godhet... Endret 12. november 2015 av Bimini
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #27 Skrevet 13. november 2015 Veldig mange gutter liker å tilfredsstille jenta på denne måten. Kanskje det er bedre at du forteller han hvorfor du ikke liker det, kontra å spørre hvorfor han alltid vil gå ned på deg. Sannsynligvis tenner han selv på det, samtidig som han har et ønske om at du også skal gjøre det. Tviler på at han gjør det av noe annen grunn enn godhet...Men jeg tenner ikke på det. Jeg er en voksen kvinne som har vært seksuelt aktiv i flere år og vært borti det meste. Det nytter ikke å lære meg å like ting jeg misliker allerede.. Og som ingen andre har fått meg til å like...Skulle gjerne fortalt hvorfor jeg ikke liker det, men det vet jeg ikke. Det har ingen dypere, historisk grunn. Jeg bare syns det er ubehagelig og ekkelt Anonymkode: d707a...365 1
Bimini Skrevet 13. november 2015 #28 Skrevet 13. november 2015 Men jeg tenner ikke på det. Jeg er en voksen kvinne som har vært seksuelt aktiv i flere år og vært borti det meste. Det nytter ikke å lære meg å like ting jeg misliker allerede.. Og som ingen andre har fått meg til å like...Skulle gjerne fortalt hvorfor jeg ikke liker det, men det vet jeg ikke. Det har ingen dypere, historisk grunn. Jeg bare syns det er ubehagelig og ekkelt Anonymkode: d707a...365Si det til han
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #29 Skrevet 15. november 2015 Hei, jeg har et problem.Har funnet meg en fyr nå som er fantastisk på alle måter. Også i sengen - hvis vi kommer forbi forspillet i livet Greia er at han alltid begynner å gå ned på meg! Jeg hater å bli slikket, det er det ekleste og mest ukomfortable noen kan gjøre mot meg i sengen. Jeg både suger og svelger med glede, så det er ikke oralsex i seg selv, det er bare at noen slikker meg. Får fnatt av det. Lot han gjøre det første gangen vi hadde sex, fordi jeg var usikker. Og fikk bekreftet mine mistanker: det var like ekkelt og ubehagelig som de andre som har prøvd seg. Jeg lot ikke som jeg nøt det heller, jeg bare dro han opp der i fra og startet med andre ting. Så, i ettertid vil han ned på meg hveer gang. Jeg har sagt til han rolig og sindig at det er det værste jeg vet - og tidenes turnoff. Det finnes ikke en eneste celle i kroppen min som er kåt etter noe slikt. at jeg må stoppe han og si NEI klart og tydelig hver gang er også turnoff. Så i går, når vi skulle ha sex, gjorde han akkurat det samme, jeg måtte fysisk ''dra'' han opp og si NEI. Da ble jeg så frustrert at jeg bare gikk på badet og låste meg inn der en stund. Jeg var jo ikke det spor av kåt etter dette, så jeg gadd ikke mer. Det er allefall 20nde gangen dette har skjedd siden første gang. Hvorfor går det ikke inn? Har merket at jeg slutter å tenne på han generelt, fordi jeg blir så frustrert av dette. Da ble han dritsur og dro hjem, og nekter å si hvorfor han er sur. Skjønner jo at han sikkert syns det er digg, men er det virkelig så digg at det er verdt at jeg får fnatt og avbryter hele greia? hvorfor MÅ han slikke meg? Blir veldig glad for svar av gutter/menn. Anonymkode: d707a...365kanskje du har møtt min eks, er han fra follo? Han tok aldri nei som et svar, og klarte heller aldri å svare på hvorfor han ikke sluttet, bare "unnskyld" og maks ti min senere var han i gang igjen. Anonymkode: 25e91...895
Kamikatze Skrevet 15. november 2015 #30 Skrevet 15. november 2015 Huff, dette burde han slutte med. - Og heller finne seg en som liker det han liker.... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå