Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor i all verden kan jeg finne en kjole som egner seg til pene selskap som barnedåp/bryllup/50-årslag som passer som gravid? Har noen av dere noen gode tips? Enten fysiske butikker eller nettbutikker - alt tas imot med stor takk! ☺️

Anonymkode: 47550...59b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte mine egne kjoler hele svangerskapet, overraskende mange som passet fint til tross for magen! Ellers vil jeg anbefale Asos. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt vanlige kjoler hele svangerskapet, til og med min vanlige str (s). Jeg har ikke spesielt liten mage, men kjøper bare kjoler med høyt liv eller mye stretch. Synes de har en del pent på Zalando. Har liksom aldri funnet noen pene gravidkjoler.

Anonymkode: 1ed0d...329

Skrevet

Jeg har også bare brukt de babydoll-kjolene jeg har fra før, der er det god plass til magen. Ellers har Michael Kors noen fine med mye strech. Et annet alternativ er å kjøpe en nøytral, ensfarget gravidkjole fra f.eks H&M (vet de har noen), og pimpe den litt med høye hæler, stilige strømper, sjal, åpen (kort?) jakke (kanskje i fuskepels?), øredobber og halskjede, fin sminke og ordnet hår - og vips! Klar for den røde løper! :)

Skrevet

Jeg synes seraphine (nettbutikk) hadde en del fine :) Kjøpte også noe på asos.

Skrevet

Jeg kjøpte et par fine på Motherhood.com 

Veldig godt fornøyd med både utvalg og priser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...