Ånei Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Er det greit at gutter får bj hvis jeg ikke vil ha sex? Er det en "fin" måte å tilfredstille dem på, eller er jeg bare kjip som faktisk ikke ligger med dem? 1
Ms.Sommerfugl Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Tenker du da helt i starten av en datingperiode, eller generelt hvis man har mensen eller andre årsaker til å ikke kunne/ville ha sex? En BJ er ikke det samme for gutta som sex, men jeg vil tro at en mann setter pris på oppmerksomhet uansett Og nei, selvfølgelig er du ikke kjip hvis du ikke vil ha sex. Du velger selv når og hvor du vil ha sex, såfremt den andre partneren vil det også 2
Gjest Gjest_Misbetta Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Vil du ikke ha sex, så har du ikke sex. Blir karen sur fordi du tilbyr en BJ isteden for sex så dump han. Da er det han som er kjip.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Jeg synes overskriften din er litt feil. Er ikke blowjobs også sex? Klart det er! Samleie MÅ ikke være målet med enhver seksualakt. Det er selvfølgelig både kvinner og menn der ute som mener at oralsex ikke er fullverdig sex, jeg kan ikke vite om dette gjelder din partner også, men hvis han (som de aller fleste menn) liker å bli sugd burde han ikke føle seg utilfredsstilt av "bare" å få en blowjob.Kjæresten og jeg slikker og suger hverandre forøvrig oftere enn vi har samleie, og er begge strålende fornøyde med sexlivet vårt. Anonymkode: d6a3e...d4d 2
Gjest supernova_87 Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 "Er det greit at gutter får bj hvis jeg ikke vil ha sex?" Du skal aldri føle at du må gi noe som helst som plaster på såret. Om du ikke vil ha sex, så er det grunn god nok. I et forhold der jeg ikke var spesielt gira på samleie, så kunne jeg "gitt" en blowjob, og kanskje ble jeg mer gira etterhvert, men jeg hadde aldri følt at jeg måtte yte i det minste en blowjob, for at fyren ikke skulle bli skuffa. Når man velger å ikke ha sex med noen, eller man ikke ønsker å ha sex, så er det ikke snakk om at du er kjip. Det er kanskje kjipt for fyren at han ikke "får" sex, men du er ikke kjip.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #6 Skrevet 10. november 2015 Hadde jeg fått en BJ i steden for samleie så legger jeg meg ikke ned og griner. BJ er topp. Anonymkode: 3413f...28d 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #7 Skrevet 10. november 2015 For de fleste menn er samleie mer tilfredsstillende. Selve sugingen, fysisk sett, gir mindre tilfedsstillelse enn penetrerende sex. Men de fleste menn digger BJ, men det er nok mer fantasien og kontrollfølelsen som kobles inn. Det visuelle er viktig for menn. Det å se at en kvinne står på kne og suger han gir mange voldsom tenning.Mange menn sliter med å komme med bare BJ. Men for de som greier å komme med BJ, og Jenta i tillegg tar sæden i munnen, så oppleves det visstnok helt ekstatisk, og enda sterkere enn ved samleie. Anonymkode: a5e83...f68
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #8 Skrevet 10. november 2015 Når ble blowjob noe annet enn sex??? Anonymkode: 14541...5f6 1
I Grosny Skrevet 10. november 2015 #9 Skrevet 10. november 2015 Er det greit at gutter får bj hvis jeg ikke vil ha sex? Er det en "fin" måte å tilfredstille dem på, eller er jeg bare kjip som faktisk ikke ligger med dem?Sex er fantastiske opplevelser. Bj er fantastisk. Jeg liker alt som er fantastisk, men trenger absolutt ikke å oppleve alt som er fantastisk.
I Grosny Skrevet 10. november 2015 #10 Skrevet 10. november 2015 For de fleste menn er samleie mer tilfredsstillende. Selve sugingen, fysisk sett, gir mindre tilfedsstillelse enn penetrerende sex. Men de fleste menn digger BJ, men det er nok mer fantasien og kontrollfølelsen som kobles inn. Det visuelle er viktig for menn. Det å se at en kvinne står på kne og suger han gir mange voldsom tenning.Mange menn sliter med å komme med bare BJ. Men for de som greier å komme med BJ, og Jenta i tillegg tar sæden i munnen, så oppleves det visstnok helt ekstatisk, og enda sterkere enn ved samleie.Anonymkode: a5e83...f68Jeg er ikke helt sikker på at dette er helt korrekt, men sex kan ha en tilleggsgreie som er utrolig deilig, nemlig større nærhetskontaktflate. Enda mer hudkontakt.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #11 Skrevet 10. november 2015 Tenker du da helt i starten av en datingperiode, eller generelt hvis man har mensen eller andre årsaker til å ikke kunne/ville ha sex? En BJ er ikke det samme for gutta som sex, men jeg vil tro at en mann setter pris på oppmerksomhet uansett Og nei, selvfølgelig er du ikke kjip hvis du ikke vil ha sex. Du velger selv når og hvor du vil ha sex, såfremt den andre partneren vil det også Jeg gir mannen blowjob nå når jeg har menstruasjon. Han har i alle fall sagt han synes blowjob er en god variasjon fra vanlig sex og dermed på en måte like godt som å ha sex. Anonymkode: 1d232...4bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå