Alja Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 (endret) er det noen her som har vært i Egypt i januar måned? er det varmt? jeg skal til varmere strøk, men er usikker på temperaturen. jeg vil helst ha 22 + hver dag... Endret 9. november 2015 av Alja
reiseglad Skrevet 10. november 2015 #2 Skrevet 10. november 2015 Gjennomsnitt på 18 grader i januar, i følge værstatistikk for Sharm el Sheik. Men nå anbefaler UD å ikke reise til Egype pga terrorfare.... 3
Labyrint Skrevet 11. november 2015 #3 Skrevet 11. november 2015 Januar er kjølig, og vannet er ikke veldig varmt. Satt faktisk å så gjennom Egypt bildene mine igår, og hadde jakke på de fleste bildene! Hvis du ikke vil reise så langt så anbefaler jeg heller Kanariøyene, feks Tenerife :-) 1
Labyrint Skrevet 11. november 2015 #4 Skrevet 11. november 2015 Og hvis UD anbefaler å ikke reise så ville jeg hørt på det. Synes synd på de stakkars folkene i Egypt som jobber i turist industrien, hver gang det ser ut som de kommer seg ovenpå igjen så skjer det noe... 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2015 #5 Skrevet 12. november 2015 07.11.2015Utenriksdepartementet fraråder alle reiser til eller opphold på Sinai, med unntak av opphold i Sharm El Sheikh. Inntil situasjonen er nærmere avklart frarådes også ikke-nødvendige reiser til Sharm El Sheikh. Utenriksdepartementet fraråder reiser til eller opphold som ikke er strengt nødvendig til det øvrige Egypt, med unntak av Kairo og Alexandria og strekningen mellom disse byene, turist-områdene ved vestsiden av Rødehavet (inkludert Hurghada) og Nildalen mellom Luxor og Abu Simbel samt reiser mellom disse delene av Nildalen og turiststeder ved Rødehavskysten. Anonymkode: c4f9d...f64 1
hjertesukka Skrevet 12. november 2015 #6 Skrevet 12. november 2015 Det er relativt kaldt i vannet i januar, - hvis man attpåtil ikke får oppvarmet basseng på hotellet, og UDI fraråder å reise dit, så ville jeg heller reist et annet sted. (men det var ikke det du spurte om). Har selv bodd der om vinteren. Ville unngått Sharm El Sheikh uansett og heller tatt Hurghada, altså vestsiden av Rødehavet, om dere drar. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå