Gå til innhold

Menn på 30+

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 30+ som nylig ble singel etter et langt forhold., og mye har forandret seg siden sist jeg var på date.

Jeg er ganske trygg på meg selv, men innrømmer gjerne at debatten om hår/ikke hår gjør meg litt usikker.. Jeg har hatt alle "frisyrer", siste årene, og er fullstendig klar over at jeg velger selv, men vil gjerne vite hva som er vanligst blant menn i min aldersgruppe?

Hva her du, og hva forventer du når du skal ha sex med en evt ny kjæreste for aller første gang? Oppgi gjerne alder også :)

Anonymkode: 647e4...2ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksne menn på 30+ bryr seg ikke om denslags når de har sex med en kvinne den første gangen, eller den andre gangen. Vi kan nok ha preferanser på hårpryd der nede, men vi lar ikke slike bagateller overskygge helhetsinntrykket av sexopplevelsen de første gangene.

Ja, jeg tør å snakke for alle menn over 30, so what....

• Liker 6
Skrevet

Pooofff, -og med ett forvant all usikkerhet😊😊😊 Takk for flott svar fotosyntesen! U made my day!😘💕

ts

Anonymkode: 647e4...2ec

• Liker 1
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Voksne menn på 30+ bryr seg ikke om denslags når de har sex med en kvinne den første gangen, eller den andre gangen. Vi kan nok ha preferanser på hårpryd der nede, men vi lar ikke slike bagateller overskygge helhetsinntrykket av sexopplevelsen de første gangene.

Ja, jeg tør å snakke for alle menn over 30, so what....

Støtter denne. (Jeg er også 30+)

Skrevet

Støtter også den! Jeg er selv kvinne på nå 23, da 21, og husker jeg ble enormt stresset når ting ledet til sex en dag jeg absolutt ikke var klar for det. Han jeg datet var da 29. Jeg nærmest dyttet han vekk og sa at "Jeg har ikke barbert meg de siste dagene!", og han lurte på hva i all verden det hadde med saken å gjøre. Var himmelsk sex, og det er det enda. Og så deilig det er å slippe å være glattbarbert 24/7! 

Anonymkode: c6f42...b35

• Liker 1
Skrevet

Om en mann gnaaler om haar under sex er han garantert ikke heterofil.! Fins ikke en sunn , normal kaat mann som bryr seg nevneverdig. S

Anonymkode: b554c...747

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...