Gå til innhold

tenk om han legger meg ut på internet!?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

uff!

kjæresten min vil ta nakenbilder av meg

1.folk som jobber i fotobutikker tar bilder og legger de ut på internet-det skjer faktisk- selv om de har taushetsplikt og alt

2.kjæresten min har en kamerat og de kan gå inn på maskinnene til hverandre

3.hvis kjæresten min kan gå inn på andre folks maskiner da kan vel andre gjøre det på hans også- han gjør ikke det, altså- nå lenger

4.tenk om vi slår opp- og han veit at det fæleste han kunne gjort mot meg var å vise nakenblider av meg til kameratene sine!...hvis det var slik at vi slo opp og var driiiiit forbanna!

han vil ha meg i samlingen sin-men jeg stoler ikke på noen- ikke han heller når det gjelder dette- er jeg paranoid? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

Niks, synes ikke du er paranoid jeg.

SAMLINGEN hans?.... :o Samler han på nakenbilder av jenter???? Det vet jeg ikke helt om jeg hadde likt, spes dersom det var jenter han visste hvem var, eller ekser.

Jeg hadde nok holdt tilbake tror jeg, for selv om jeg har elsker å bli tatt nakenbilder av selv og har en stor samling, så synes jeg dette hørtes litt mystisk ut :wink:

Jeg lar kjæresten min ta nakenbilder av meg, men han jobber ikke i fotobutikk, og han bytter ikke med kompiser... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

helt enig Vibeke...

Men er det ikke rart at nei er et av de første ordene vi lærer ,men har vanskeligt for å forstå......

stoler du ikke på han så ikke la han ta bilder av deg......ingenting dum i å si nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

I samlingen sin? Den der hørtes litt vel drøy ut! :ler: Da blir du regnet som f.eks "jente nr.12" i samlingen hans i ettertid da.. Ikke så særlig gøy, tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med de andre her jeg, si nei når du føler som du gjør.

Og det som du sier om at "han vil ha deg i samlingen sin"... hjælp!!! hadde blitt vekselsvis engstelig og sint jeg!!!! Vikke ha noe av noen kjæreste som samler på nakenbilder han selv har tatt av sine ekser/ tidligere seksualpartnere... De kan han gjemme på loftet til forholdet går til helvete! :evil:

Skal du være med på nakenbilder, så må du ville det i så stor grad at du tar risikoen på at ukjente ser deg naken, for både fremkalleren og andre i butikken kan jo se bildene. Og at de eller kjæresten kan finne på å legge dem ut på nett e.l. er en mulighet. (selv om man jo ikke tror slikt om sin kjære.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du gir svaret sjøl jeg. :roll:

Du gir så mange argumenter som sier NEI. :o

Derfor - svaret vet du sjøl.

Si NEI :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal han ha bilde, så skal du ha bilde... Enten synes han det er skrekkelig opphissende, eller så synes han ikke noe om ideen. I så fall er det lettere å få ham til å skjønne hvorfor du ikke vil la ham ta bilder av deg. Hvis han synes det er opphissende, sørger du for å ta bare bilder av ham. OG å lære deg hvordan slette bilder fra digitalkamera, før de blir lagt over på datamaskinen.

Sånn i tilfelle han faktisk ikke tar nei for et nei.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...