AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Jeg startet med p-piller for 2 1/2 uke siden. Har 3 dager igjen før jeg starter på sukkerpiller/placebopiller, og lurer på om jeg kommer til å få menstruasjon når jeg starter å ta de? Er ikke erfaren med p-piller, så om noen med erfaringer kunne svart meg på dette hadde det vært fint Ha en fin kveld! Anonymkode: 38c06...955
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 På p piller får du ikke menstruasjon, men bortfalls lødning. Den kommer normalt sett når du tar pause fra hormonene i p pillene og går på sukkerpillene. Anonymkode: 29554...540
Calleia Skrevet 10. november 2015 #3 Skrevet 10. november 2015 Når jeg starter på sukkerpillene tar det to til tre dager før jeg får blødning.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Jeg startet med p-piller for 2 1/2 uke siden. Har 3 dager igjen før jeg starter på sukkerpiller/placebopiller, og lurer på om jeg kommer til å få menstruasjon når jeg starter å ta de? Er ikke erfaren med p-piller, så om noen med erfaringer kunne svart meg på dette hadde det vært fint Ha en fin kveld!Anonymkode: 38c06...955Herregud kvinne, les pakningsvedlegget. Skakke værra muli! Anonymkode: 53dde...791
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå