Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kona måtte dit i dag..overyllt av flyktninger/lykkejegere. Hun som har betalt skatt i åresvis må nå stå i kø 5-6 timer fordi det kommer busslass på busslass med flyktninger dit. Hun sa det var helt absurde mengder folk der i dag. 

Så overalt merker man påkjenningen dette har på samfunnet. Godene våre blir dårligere. Før ventet vi en times tid på legevakten, nå må vi vente 4-5. 

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten stemmer hun FrP eller så får hun holde munn. 

Anonymkode: 4384b...862

• Liker 7
Skrevet

Har selvsagt stemt FRP..men neste gang stemmer vi noen som er for totalt stengte grenser. Vi har alltid vært innvadnringskritiske, så ikke be henne holde munn. Vi har aldri ønsket eller stemt for denne dritten folk har satt oss i.

Anonymkode: 9ba96...4b7

• Liker 12
Skrevet

Skulle ikke være anonym..

Anonymkode: 9ba96...4b7

Skrevet

Bra. Irriterer meg grønn over alle de som har stemt på venstreorienterte partier som nå begynner å få kalde føtter. Man får de politikerne man fortjener. 

Det politiske flertall i Norge ønsker å rasere landet. Slik er det bare, og slik er det demokratiet fungerer. 

• Liker 8
Skrevet

Enten stemmer hun FrP eller så får hun holde munn. 

Bra. Irriterer meg grønn over alle de som har stemt på venstreorienterte partier som nå begynner å få kalde føtter. Man får de politikerne man fortjener. 

Det politiske flertall i Norge ønsker å rasere landet. Slik er det bare, og slik er det demokratiet fungerer. 

Det er ingen partier på Stortinget som mener at dagens situasjon er holdbar og det er en tverrpolitisk enighet om å innføre tiltak som både skal begrense tilstrømningen til Norge og sørge for raskere utsendelse av mennesker som ikke får innvilget asyl. Det at man ikke stemmer på et høyrepopulistisk parti som kommer til å rasere offentlig sektor ved hjelp av utstrakt privatisering og en generelt lite bærekraftig økonomisk politikk, betyr ikke at man ikke har rett til å være kritisk til håndteringen av den pågående migrasjonsbølgen til Europa. 

• Liker 15
Gjest chisandra
Skrevet

Det må være de aller enkleste sjelene av oss som på alvor tror at hordene med asylsøkere ikke vil gå utover velferdsgodene våre. 

Skrevet

Det må være de aller enkleste sjelene av oss som på alvor tror at hordene med asylsøkere ikke vil gå utover velferdsgodene våre. 

Alle skjønner jo det..men det er ganske absurd følelse å plutselig stå der midt oppi det selv.. 

Det går så fort. 

• Liker 7
Gjest chisandra
Skrevet

Alle skjønner jo det..men det er ganske absurd følelse å plutselig stå der midt oppi det selv.. 

Det går så fort. 

Det skjønner jeg. Har fått meg et par overraskelser selv de siste ukene.

Skrevet

Har litt problemer med å tro på dette, prater du sant? Har ikke set noe i media om det.

Anonymkode: 6b1f5...db8

• Liker 7
Skrevet

Det er ikke sånn at dere før ventet en time uansett. Det kommer helt an på hvor syk man er og hvor mange pasienter det er der.

• Liker 13
Skrevet

Har litt problemer med å tro på dette, prater du sant? Har ikke set noe i media om det.

Anonymkode: 6b1f5...db8

Stikk ned selv å se da..Hu er der for f enda

• Liker 8
Skrevet

Det er ikke sånn at dere før ventet en time uansett. Det kommer helt an på hvor syk man er og hvor mange pasienter det er der.

Ganske syk. Akutte magesmerter. Venter på sjette timen nå. Sier det har vært hundrevis av asylsøkere der som hoster og harker. Hylende barn, eldre osv. 

Har vært der med småskader og større smerter før. Ved akutte sterke smerter kom man inn i løpet av 5 min. Ved ødelagt korsbånd f.eks tok det en times tid. 

• Liker 4
Gjest Magnifiq
Skrevet

Stikk ned selv å se da..Hu er der for f enda

da anbefaler jeg henne å få seg en fastlege.

Skrevet (endret)

Kona måtte dit i dag..overyllt av flyktninger/lykkejegere. Hun som har betalt skatt i åresvis må nå stå i kø 5-6 timer fordi det kommer busslass på busslass med flyktninger dit. Hun sa det var helt absurde mengder folk der i dag. 

Så overalt merker man påkjenningen dette har på samfunnet. Godene våre blir dårligere. Før ventet vi en times tid på legevakten, nå må vi vente 4-5. 

Absurd tråd. Jeg har i alle år aldri opplevd å måttet vente en time der. 3-4 timer. Når du alltid skal være kritisk til flyktningene kom ihvertfall med noe det er substans i. 

Innlegg ryddet for persondebatt

Nordvesta, mod.

Anonymkode: aba93...65e

Endret av Nordvesta
  • Liker 12
Skrevet (endret)

Absurd tråd. Jeg har i alle år aldri opplevd å måttet vente en time der. 3-4 timer. Når du alltid skal være kritisk til flyktningene kom ihvertfall med noe det er substans i. 

Da har du hatt enormt uflaks. 

Nå har hun ventet i over 5 timer. 

Sier det er max 50% nordmenn + europeree der, resten asylsøkere. Folk må stå. Det har jeg aldri opplevd på en hverdag klokka 16. Jeg har vært der endel i forbindelse med helsevesenjobb også.

Innlegg ryddet for persondebatt i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 4
Skrevet

da anbefaler jeg henne å få seg en fastlege.

Hva skal fastlegen gjørmed akutte magesmerter mener du? Man får ikke akutt legetime heller.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Dette!På legevakta i Oslo har det alltid vært et stort press.Jeg har aldri opplevd at jeg kun har måttet ventet 1 time.

Innlegg ryddet for persondebatt i sitat

Nordvesta, mod.

Anonymkode: f2dd5...01a

Endret av Nordvesta
  • Liker 8
Skrevet

Sier også at det tyter inn pasienter somer tydelig psykisk syke. I løpet av noen timer nå har det vært 3-4 stykker som har hylt og skriki så man skulle tro de døde. Pluss mange hastepasienter med langtkommende sykdommer/tilstander som kommer rett inn. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...