AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Far i huset sitter med ipad eller foran tv hele tiden, bortsett fra når han er på jobb. Normalt i 2015? Anonymkode: 8f049...e62
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Det er da like normalt at mor gjør det.. Anonymkode: 71536...494
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Det er da like normalt at mor gjør det.. Anonymkode: 71536...494Ja klart det. Anonymkode: 8f049...e62
Chizue Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 i 2015...Jepp..Var på besøk hos ei venninne på en fredag, hun bor hjemme noe som er helt greit, men både hennes mor, bror, og hennes sønn satt med sin egen ipad hele kvelden (til hun la sønnen sin). Og hun selv fiklet mye på telefonen sin...Hvert 5min!Altså...Når jeg drar på besøk, så er det ofte jeg lar telefonen min ligge igjen i jakkelomma, eller slår av lyden slik at jeg ikke blir distrahert av den..Er jeg på besøk så er jeg på besøk og da skal mine venner få min fulle oppmerksomhet.Det er helt normalt at folk er oppslukt med ipad og mobilbruk idag...Men så er de aller fleste avhengig av telefonen sin itillegg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå